آقای دکتر دزد خودروی بیماران تهرانی بود! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کامیار چهری رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت : در پی وصول دو فقره شکایت مبنی بر سرقت خودرو از داخل پارکینگ مجتمع های مسکونی ، پرونده ای در خصوص تشکیل و برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباختگان پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتی مشابه عنوان داشند به شخصی تحت عنوان ماساژور و فیزیوتراپ که به منزل آنها تردد داشته مشکوک شدند ؛ یکی از مالباختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از طریق یک برگه آگهی پخش شده در داخل مجتمع با شماره تماس درج شده در داخل آگهی تماس گرفتم ؛ پس از تماس جوانی حدودا 30 ساله که خودش را پزشک فیزیوتراپ معرفی کرده بود سه نوبت به منزل ما آمد و اقدام به ماساژدرمانی کرد ؛ پس از گذشت مدت کوتاهی از این ماجرا یک روز صبح که برای رفتن به محل کار ، به پارکینگ خانه رفته بودم تا سوار ماشین شوم ، در کمال تعجب متوجه شدم که خودرو داخل پارکینگ نیست و این در حالی بود که درب پارکینگ تنها با ریموت باز می شود .

یکی دیگر از مالباختگان نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشت که یک دکتر فیزیوتوراپ ، دو جلسه برای ماساژ درمانی به خانه وی تردد داشته و سرقت خودرو 207 وی نیز پس از حضور این شخص انجام شده است .

کارآگاهان پایگاه سوم در همان تحقیقات اولیه و با بررسی آگهی تبلیغاتی ارائه شده از سوی شکات اطمینان پیدا کردند که در تمامی سرقت های انجام شده ، فردی مشخص به منزل مالباختگان تردد داشته و به احتمال بسیار زیاد ، با سوء استفاده از این موضوع اقدام به سرقت سوئیچ خودرو و ریموت پارکینگ منزل مالباختگان کرده و در ادامه سرقت خودروها را انجام داده است ؛ همچنین در مراجعه به آدرس های اعلام شده در کارت های تبلغاتی در خیابان شریعتی و سه راه طالقانی ، اساسا چنین مطب پزشکی وجود ندارد .

WhatsApp Image 2019-04-13 at 12.33.27

 

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که هویت استفاده شده در آگهی تبلیغاتی ، متعلق به یکی از شهروندان در غرب تهران است که چندی پیش اسناد و مدارکش مفقود شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است ؛ در ادامه یکی از بستگان نزدیک این شخص به نام "مرتضی . ن" ( 26 ساله ) به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار مورد شناسایی قرار گرفت و با انجام اقدامت ویژه پلیسی مشخص شد که مدارک شناسایی مفقود شده در واقع توسط مرتضی سرقت شده است .

در تحقیقات ، مرتضی به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به سرقت مدارک شناسایی عنوان داشت که این مدارک را در ازای دریافت مبلغ ناچیزی پول در اختیار یکی از دوستانش به نام "مسعود . ک" ( 32 ساله ) قرار داده است .

با شناسایی مخفیگاه مسعود در محدوده سیدخندان ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران روز 22 فروردین ماه امسال ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه مسعود شده و در بازرسی از مخفیگاه وی ، علاوه بر کشف کارت تبلیغاتی با موضوع ماساژدرمانی در پوشش دکتر فیزیوتراپ ، مقادیر قابل توجهی از اسناد و مدارک مجعول مرتبط با وزارت بهداست ، بیمارستان های سطح شهر تهران ، امهار جعل شده ارگان های مختلف نظامی ، انتظامی ، دولتی و دادسراهای مختلف ، به همراه یک دستگاه خودرو 207 سرقت شده از شکات پرونده کشف شد .

در بررسی اسناد و مدارک مجعول مشخص شد که متهم علاوه بر طراحی کارت های تبلغاتی تحت عنوان دکتر فیزیوتراپ ، چندین مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد با هویت مجعول امیر . ب ( هویت واقعی صاحب مدارک ) جعل کرده در حالیکه در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای مدرک دیپلم می باشد .

"مسعود . ک" که چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به جعل عنوان پزشک فیزیوتواپ و سرقت خودرو متعلق به مالباختگان اعتراف کرد ؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : با یکی از خودروهای سرقت شده تصادف شدیدی در منطقه نظام آباد انجام دادم که در همان محل سرقت خودرو را رها کردم .

متهم در خصوص نحوه انجام سرقت ها نیز به کارآگاهان گفت : به بهانه ی انجام ماساژدرمانی چندین نوبت به خانه شکات راه پیدا می کردم و از همین فرصت برای سرقت سوئیچ خودرو و ... استفاده می کردم ؛ پس از آن ، نیمه شب ها به پارکینگ خانه ها رفته و بدون هیچگونه مسکل خاصی ماشین ها را سرقت می کردم .

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات از متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت منزل ، سرقت خودرو و یا کلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟