رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی دروغین فروش بلیط کنسرت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در یکی از سایت‌های واسطه گر با ترفند فروش بلیط کنسرت، اقدام به دریافت وجه و رزرو تلفنی می‌نماید و در نهایت هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در روند رسیدگی به پرونده مشخص شد که متهم با استفاده از این ترفند به ازای هر درخواست مبلغ یک میلیون ریال دریافت می‌کرد که در نهایت مشخص شد تاکنون مبلغ ۳۵ میلیون ریال از این طریق از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با استفاده از اقدامات تخصصی، متهم مورد نظر پرونده شناسایی و با دستور مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان به شهروندان توصیه کرد: بسیاری از صفحات و تبلیغاتی که بدون مجوز فعالیت در سایت‌های واسطه گر یا شبکه‌های اجتماعی با عناوینی مانند فروش بلیط نیم بها، تخفیف دار لحظه آخری اقدام به دریافت وجه می‌نمایند کلاهبرداری بوده و شهروندان باید صرفا از طریق شرکت‌های مربوطه و نمایندگان فروش آن‌ها درخواست خدمات کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟