قرار پلید لیلای 34 ساله در باغ متروکه / سعید دور از چشم شوهر زن جوان او را به باغ می برد + عکس

ماجرای این پرونده جنایی از هجدهم فروردین، زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که مردی با مراجعه به کلانتری قاسم آباد، از گم شدن همسر 34 ساله اش خبر داد. او گفت: همسرم ساعت 10 صبح از منزل بیرون رفت و چند ساعت بعد با من تماس گرفت که در حال بازگشت به منزل است ولی دیگر خبری از او نشد!

با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده با صدور دستوری از سوی قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) در پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت و گروه زبده ای از کارآگاهان دایره فقدانی ها به سرپرستی سرهنگ رضوی، تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند. کارآگاهان در ادامه بررسی های تخصصی به سرنخ هایی رسیدند که نشان از ارتباط لیلا زن گمشده با خواستگار سابقش داشت به همین دلیل و با دستور قاضی احمدی نژاد، کارآگاهان موفق شدند «سعید. پ» را دستگیر کنند. این مرد 44 ساله که در برابر بازجویی های فنی قرار گرفته بود دقایقی بعد به ارتباط خود با زن مذکور اعتراف کرد و گفت: او را به باغ برده بودم که جان سپرد و من هم جسدش را دفن کردم!

در پی اعترافات این مرد، گروه ویژه کارآگاهان، با راهنمایی و هماهنگی های قضایی، روز گذشته، جسد این زن را از عمق 4 متری زمین بیرون کشیدند و بدین ترتیب بررسی های پلیس در این باره ادامه یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 468681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟