دستگیری عموبرقی آبادان در زمان سرقت کابل‌های فشارقوی +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی‌زاده رییس پلیس آبادان با توجه به افزایش سرقت کابل فشارقوی هوایی دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شوند.

بدین ترتیب ماموران کلانتری 15 آبادان گشت‌زنی‌های پلیسی را به صورت ویژه آغاز کردند تا اینکه مشاهده کردند مرد جوانی با در دست داشتن قیچی بزرگ در حال قطع کردن کابل‌های فشار قوی است.

تیم پلیسی در ادامه متوجه شدند که 2 خودروی پژو 405 و پراید و یک موتور سوار نیز در نزدیکی محل سرقت در حال زاغ زنی هستند که در همین صحنه متهمان با دیدن ماموران وضعیت را قرمز اعلام کرده و همگی سوار بر خودرو و موتور پا به فرار گذاشتند و مرد جوان نیز که در حال قطع کردن کابل‌های فشارقوی بود به سرعت پا به فرار گذاشت.

ماموران کلانتری در این مرحله به تعقیب دزد کابل‌های فشار قوی رفتند تا اینکه سارق جوان خود را در محاصره پلیس گرفتار دید و با در دست گرفتن چاقو به سمت ماموران حمله کرد که ماموران با شلیک چند تیرهوایی موفق به دستگیری متهم شدند.

ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که متهم با همدستی 5 تن از دوستانش که از دزدان سابقه‌دار هستند شب‌ها به خیابان‌ها رفته و اقدام به سرقت کابل‌های فشارقوی می کنند که در آخرین صحنه سرقت همدستانش پا به فرار گذاشتند.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران قرار گرفت و تجسس‌ها برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 468064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟