به گزارش رکنا، سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت:با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی سواری پراید در شهر فردوس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت مشخصات اولیه از خودرو، مراتب به تمامی واحد‌های انتظامی شهرستان اعلام شد تا ضمن کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان در صورت رویت خودروی مسروقه نسبت به توقیف آن اقدام شود.

سرهنگ فولادی گفت: پس از گذشت ۴۵ دقیقه تیم گشت مأموران پلیس در یکی از پاسگاه‌های شهرستان فردوس، خودروی سرقتی را مشاهده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: راننده خودروی سرقتی به دستور مأموران توجهی نکرد و متواری شد که پس از تعقیب ۱۰ کیلومتری، خودرو توقیف و راننده آن دستگیر شد.

وی گفت: با بررسی سوابق سارق مشخص شد وی سارق حرفه‌ای بوده و دارای سوابق متعدد سرقت و حمل و نگهداری مواد مخدر صنعتی است که در زمان دستگیری در مرخصی از زندان به سر می‌برده و مرتکب سرقت خودرو شده است.

سرهنگ فولادی با بیان اینکه پلیس ۱۱۰ مطمئن‌ترین راه ارتباطی با پلیس است، افزود: شهروندان در صورت وقوع سرقت مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و در مقابل حفظ اموال خود به خصوص خودرو حساسیت ویژه داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟