اقدام جنون آمیز مادر تایوانی با نوزاد ۷ روزه / بچه غذای حشرات شد +تصاویر

مادر جوان تایوانی که پس از اختلاف با شوهرش اقدام به کشتن نوزاد ۷ روزه خود کرده بود توسط پلیس این کشور دستگیر شد. این زن ۲۱ ساله پس از غرق کردن پسرش در سینک ظرفشویی آشپزخانه جسد او را در میان بوته‌های باغ و به امید خورده شدن توسط حشرات رها کرده بود. در حالی که تقریباً تمام جسد نوزاد توسط حشرات خورده یا تجزیه شده بود، پلیس تنها توانست قسمت ساق پای نوزاد را که سالم مانده بود پیدا کند. قرار است از اجزای باقی مانده جسد نوزاد برای انجام تست دی ان و احراز هویت کودک استفاده شود.

این زن که هویتش " لیئو" اعلام شده در بازجویی به پلیس گفت که به خاطر اختلاف با همسر دست به این اقدام جنون آمیز زده است. او به پلیس گفت که پس از قرار دادن جسد کودک در یک ساک پلاستیکی آن را در میان بوته‌های اطراف خانه اش انداخته بود. بنا بر گزارش پلیس این زن پسرش را در تاریخ ۱۵ دسامبر سال گذشته و در یک کلینیک محلی بدنیا آورده بود. این اتفاق در منطقه " میائولی" در تایوان شرقی رخ داد.

پلیس به همراه امدادگران اجتماعی در تاریخ ۲۳ فوریه و پس از آنکه این زن قانون ثبت تولد کودکش طی ۶۰ روز را زیر پا گذاشت به خانه او مراجعه کردند. در حالی که این زن تولد نوزاد خود را طبق این قانون در تایوان ثبت نکرده بود تولد کودک او در کلینیک محلی به ثبت رسیده و طبق مدارک موجود کودک به مادرش تحویل داده شده بود. لیئو در ابتدا بارداری و زایمان خود را انکار کرد و مدعی شد برای خارج کردن یک تومور از شکمش به کلینیک مراجعه کرده بود. اما در ادامه او مجبور به اعتراف شد و گفت که در پی اختلاف با همسرش نوزاد را پس از خفه کردن در میان بوته‌های اطراف خانه اش انداخته است.

تحقیقات پلیس محلی تایوان نشان داد این زن دارای یک پسر دیگر نیز است که توسط خانواده همسرش نگهداری می‌شود.

گفتنی است؛ لیئو که اکنون در بازداشتگاه پلیس بسر می‌برد با اتهام قتل غیرعمد روبرو است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقدام جنون آمیز مادر تایوانی با نوزاد ۷ روزه

اقدام جنون آمیز مادر تایوانی با نوزاد ۷ روزه

کدخبر: 465526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟