راز سیاه شکنجه های پرنیا 3 ساله در خانه پدری / این دختر 2 ماه در کنار زوج کودک ربا زندگی راحتی داشت ! + عکس

سردا عباسعلی محمدیان رییس پلیس استان البرز به رکنا گفت: روز شنبه 27 مرداد ماه سال جاری ماجرای ناپدید شدن دختربچه 3 ساله‌ای به نام پرنیا به اداره پلیس آگاهی استان البرز مخابره شده و تیمی از کارآگاهان برای پیدا کردن این دختربچه وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان به صورت شبانه روزی پیگیر پرونده بودند و با تشکیل جلسات تخصصی و ویژه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز، سرنخ‌هایی از چند مظنون پرونده شناسایی کرد.

سردار محمدیان تصریح کرد: با توجه به اینکه از سراسر کشور تماس‌هایی با پلیس مبنی بر اینکه کودک ۳ ساله را شناسایی کرده اند، گرفته می‌شد بلافاصله ماموران با دریافت نیابت قضائی به آدرس‌های مورد نظر اعزام و پس از دستگیری چندین نفر مظنون، از آن‌ها رفع اتهام شده و آزاد می‌شدند.

سردار محمدیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع و بازتاب گسترده این خبر در رسانه ها، تحقیقات همچنان با تلاش بیشتری ادامه داشت تا اینکه از طریق اقدامات فنی و گسترده، به یک زوج جوان که با یک کودک ۳ ساله مشاهده شده است، مشکوک شدند.

وی گفت:خانه این زوج جوان در جاده قزل حصار کرج به صورت نامحسوس تحت مراقبت و کنترل قرار گرفت و کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع و نیز هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از خانه، پرنیا کوچولو را که برای عدم شناسایی، ظاهر وی را تغییر داده و در یکی از اتاق‌های خانه پنهان کرده بودند، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی پلیس، این کودک ۳ ساله در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت و متهمان دستگیر شده به جرم آدم ربایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفتند.

سردار محمدیان ادامه داد: پس از بازگشتن این دختر 3 ساله که موهایش برای ردگم کنی رنگ شده بود کارآگاهان متوجه کودک آزاری پرنیا از سوی خانواده‌اش قرار گرفتند که پس از تجسس های اطلاعاتی و مشخص شدن ماجرای کودک آزاری، دختر 3 ساله با دستور مقام قضایی در اختیار بهزیستی استان البرز قرار گرفت.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 465132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟