ماجرا 12سال پیش با درگیری دو برادر در یک باغ واقع در یافت آباد تهران شروع شد، در این درگیری یکی از برادران به نام جواد با ضربه چاقو مرتکب قتل برادرش شد.این متهم به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری محاکمه شد و باتوجه به رضایت اولیای دم به پرداخت دیه و 10سال حبس از نظر جنبه عمومی محکوم شد تا اینکه در جلسه دیروز دادگاه درخواست اعسار کرد.

جواد 40 ساله که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری تهران محاکمه می‌شد به دادرسان دادگاه گفت باتوجه به اینکه هیچ توان مالی برای پرداخت دیه ندارد او را آزاد کنند تا کار کند و به صورت قسطی دیه را بپردازد.پسر مقتول نیز درباره درخواست عمویش گفت: اگر عمویم پس از آزادی از زندان بر سر حرفش بماند و اقساط را پرداخت کند با آزادی‌اش مشکلی نداریم. متهم به قتل نیز درباره اتهامش گفت 14 میلیون به برادرم قرض داده بودم اما او قصد پس دادن بدهی‌اش را نداشت به خاطر همین باهم درگیر شدیم او چاقو درآورد و من چاقو را از دستش گرفتم و در کشاکش درگیری نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که چاقو به شکمش خورد.

من می‌توانم حدود 15میلیون تومان برای پیش پرداخت تهیه کنم و مابقی دیه را قسطی بپردازم. در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

معصومه مرادپور

کدخبر: 464141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟