زن تهرانی نیمه جان بود که جوان 18 ساله فرار کرد / در سعادت آباد رخ داد + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 11 روز 21 دی ماه سال جاری مرد با حضور در کلانتری 134 قدس اعلام کرد که خودرو پژو 206 سفید رنگی با یک زن در چهارراه سرو منطقه سعادت آباد تصادف کرده و پس از حادثه به سرعت از محل فرار کرد که زن جوان به بیمارستان منتقل شد.

با گذشت 13 روز از زمان تصادف ، روز 4 اسفند ماه امسال از بیمارستان به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد که زن جوان به علت شدت صدمات وارده در صحنه تصادف به کام مرگ فرو رفته است.، بدین ترتیب پرونده ای در این خصوص تشکیل و برای شناسایی راننده متواری به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد .

در این مرحله با انجام تحقیقات میدانی و بازبینی فیلم چندین دوربین مداربسته در صحنه تصادف ، خودرو پژو 206 سفید رنگ به شماره انتظامی ایران 10 / *** س 91 با مالکیت شخصی به نام محمدرضا 30 ساله شناسایی شد.

بدین ترتیب محمدرضا با دستور مقام قضایی دستگیر و در تحقیقات اظهار داشت خودرو را روز 30 مرداد ماه به صورت وکالتی خودرو ار به جوانی به نام حمید فروخته است.

با شناسایی حمید 48 ساله ، وی به اداره 10 پلیس آگاهی منتقل شد اما او نیز عنوان داشت که خودرو 206 را با یک قولنامه دستی به دامادشان به هویت علیرضا فروخته است .

علیرضا به اداره دهم احضار شد و در تحقیقات ، ضمن تکذیب اظهارات حمید عنوان داشت : من خودرو را در نخستین روز اسفند ماه خودرو را از ایشان برای پدرم خریداری کردم و در زمان حادثه خودرو در اختیار ما نبوده است و از موضوع تصادف اطلاعی ندارم .

در شرایطی که هر 3 متهم منکر هرگونه دخالت در صحنه تصادف بودند ، اقدامات ویژه پلیسی در دستور کار کاراگاهان اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد مرتضی 18 ساله فرزند علیرضا در محل تصادف حضور داشته است ؛ همزمان و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو 206 صحنه تصادف به یک مغازه فروش و تعویض شیشه خودرو در منطقه سعادت آباد – خیابان کوهستان منتقل شده است .

با شناسایی مغازه تعویض شیشه اتومبیل در منطقه سعادت آباد ، کارآگاهان به این مغازه مراجعه و به تحقیقات از صاحب مغازه پرداختند ؛ صاحب مغازه در اظهاراتش عنوان داشت : من در کار فروش و تعویض شیشه خودرو فعالیت دارم ؛ در دی ماه امسال برای تعویض شیشه یک خودرو 206 به آدرس خانه ای در منطقه سعادت آباد مراجعه و شیشه جلو یک دستگاه خودرو پژو 206 سفید رنگ که از ناحیه پایین سمت چپ شکسته بود را تعویض کردم ؛ افراد حاضر در محل مدعی بودند که خودرو چند روز قبل در اختیار پسرشان بوده که در درگیری با افرادی ناشناس این اتفاق رخ داده است .

با توجه به اظهارات صاحب مغازه ، تصاویر کلیه متهمان پرونده به رویت وی رسید که بلافاصله تصویر مرتضی را شناسایی کرد و اظهار داشت : در زمان تعویض شیشه ، مرتضیدر محل حضور داشته است.

با توجه به شواهد ، دلایل و مستندات بدست آمده ، مرتضی 18 ساله روز 4 اسفند ماه دستگتیر شد.

مرتضی در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتابط خود با تصادف بود اما نهایتا به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف به رانندگی با خودرو 206 سفید رنگ در زمان تصادف عنوان داشت : روز جمعه مورخه21 دی ماه امسال با خودرو پژو 206 سفید رنگ از خانه خارج تا به دنبال برادرم به میدان شهرداری بروم . در چهار راه سرو در حالی که چراغ سبز بود قصد سبقت گرفتن از یک خودرو پژو پارس را داشتم که ناگهان با زن جوانتصادف کردم . چون تازه گواهینامه گرفته بودم ، ترسیدم و از محل متواری و به خانه بازگشتم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم ، قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 32 تهران صادر و به زندان معرفی شد و پرونده مربوطه نیز در مرجع قضایی مربوطه در حال رسیدگی است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟