سرهنگ جمشیدباقری در تشریح این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه شب گذشته گزارشی مبنی بر درگیری فیزیکی یک زن و شوهری که به تازگی ازدواج کرده بودند،  به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ داده شد که پس از اعلام گزارش تیمی از کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.

وی در همین باره ادامه داد: پس از حضور در صحنه مشخص شد، زن ۱۸ ساله را به علت جراحات وارده قبل از حضور مامورین به بیمارستان منتقل کرده بودند که بیمارستان اعلام کرد، متاسفانه وی جان باخته بود.

باقری با اشاره به این‌که مامورین مرد ۲۸ ساله را در خانه به صورت درازکش یافتند عنوان کرد: مرد مجروح نیز توسط اورژانس و فوریت‌های پزشکی در اسرع وقت برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان بعثت منتقل شد.

وی تصریح کرد: این موضوع نیز به بازپرس کشیک دادسرا و کارآگاهان دایره جنایی آگاهی اطلاع داده شد و مرد ۲۸ ساله پس از مراحل درمان مورد بازجویی قرار گرفت.

باقری با اشاره به این‌که این مرد از ناحیه دست و گردن با ضربات چاقو آسیب دیده بود خاطرنشان کرد: در روز گذشته این زوج در حالی که با یکدیگر اختلاف داشته پس از بازگشت از دادسرا، در خانه با یکدیگر مشاجره لفظی و سپس درگیر می‌شوند که مرد به علت شدت عصبانیت با یک سیم برق اقدام به خفه کردن همسر خود می‌کند و پس از دقایقی هنگامی که می‌فهمد تنفس همسرش قطع شده اقدام به خودزنی و خودکشی می‌کند.

وی بیان کرد: این مرد ۲۸ ساله با وارد کردن ضربات به گردن و دست‌های خود به وسیله تیغ سعی در خودکشی داشته است.

باقری اضافه کرد: برابر بررسی مقدماتی ظاهرا متهم پس از آن‌که با تیغ به نقاط مختلف بدن خود آسیب رسانده بود سعی داشته که با بریدن شیلنگ بخاری به زندگی خود خاتمه دهد که با حضور همسایگان در اجرای تصمیم خود ناکام ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان افزود: جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم به قتل نیر در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت نظارت است و در راستای تحقیق و بازرسی بیشتر پرونده به دایره جنایی آگاهی ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 463066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟