مرگ وحشتناک دختر بچه 4 ساله بخاطر بی آبرویی مادرش + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک دختر 4 ساله آرژانتینی به خاطر هوس های کثیف مادرش کشته شد.

بر اساس گزارش پلیس، با تماس پرسنل یکی از بیمارستان های آرژانتین مبنی بر مرگ مشکوک دختر بچه 4 ساله ماموران وارد ماجرا شدند.

به گفته پزشک معالج، خانواده قربانی پس از رساندن کودک به بیمارستان گفتند که دخترشان در آب استخر غرق شده و آن ها زمانی که با جسم بیهوش دخترشان مواجه شدند فهمیدند که به خاطر خفگی جانش را از دست داده است.

پزشکان پس از رساندن کودک به بیمارستان سعی بر نجات کودک داشتند اما متاسفانه به دلیل خفگی قربانی جانش را از دست داده بود اما چیزی که پزشکان را به شک واداشت کبودی و سوختگی های وحشتناک روی صورت و بدن دختربچه بود که نشان می داد که مدت طولانی تحت شکنجه قرار گرفته و به خاطر خونریزی اندام های زنانه اش مشکوک شدند که وی مورد تجاوز نیز قرار گرفته است.

در پی این مرگ مشکوک مادر 25 ساله قربانی به همراه دوست پسر 23 ساله اش دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفتند.

زوج جوان ابتدا در بازجویی به افسر بازجو گفتند که از مرگ دخترشان ناراحت هستند و از چیزی خبر ندارند اما پس از تاییدیه پزشکی قانونی مبنی بر یکی بودن دی ان ای اثرات مردانه داخل بدن قربانی با هویت مرد 25 ساله پلیس او را به عنوان مرد متجاوز و مادر بی رحم را به اتهام همدستی به زندان فرستاد.

به گزارش پلیس، دو متهم پس از زندانی شدن اعتراف کردند که پس از شکنجه و تجاوز دختربچه را داخل استخر خفه کردند و این گونه وانمود کردند که قربانی در اثر خفگی در آب کشته شده است.

بر اساس تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان فروشنده مواد نیز بودند و برخی از همسایه ها آن ها را زمانی که دختربچه را از خانه بیرون می انداختند و مورد آزار و اذیت قرار می دادند مشاهده کرده بودند.

اکنون دو متهم بدون قرار وثیقه در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟