اعتراف تکاندهنده پدر سنگدل مشهدی به قتل همسر و دختر 3 ساله اش + عکس

ماجرای این جنایت هولناک از بعدازظهر یک شنبه گذشته در منطقه همت آباد مشهد زمانی لو رفت که مرد 27 ساله ای نزد زن برادرش رفت و از مرگ همسر و فرزندش سخن گفت. او مدعی شد وقتی از بیرون به داخل منزلم بازگشتم با صحنه‌ای غیرقابل باور روبه رو شدم چرا که همسر و دخترم به خاطر گازگرفتگی جان داده بودند! با اظهارات این مرد، زن جوان هراسان خود را به منزل جاری اش رساند و با پیکرهای بی جان او و دختر سه ساله اش مواجه شد و با اورژانس تماس گرفت.

این گونه بود که دقایقی بعد نیروهای امدادی عازم محل حادثه شدند ولی بررسی های مقدماتی نشان می‌داد که ساعت ها از مرگ این مادر و دختر می گذرد و آرام آرام علایم فساد نعشی در اجساد قربانیان در حال شکل گیری است. دقایقی بعد با گزارش ماموران اورژانس، نیروهای انتظامی به محل کشف اجساد رسیدند و با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. قاضی کاظم میرزایی که درحال انجام تحقیقات درباره پرونده سوختن پیرمردی در شعله های آتش یک منزل مسکونی بود، ادامه تحقیقات را به افسران کارآزموده جنایی سپرد و با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرای مرگ مشکوک مادر و دختر مذکور عازم منطقه همت‌آباد شد. بررسی های مقدماتی که با حضور دکتر رضازاده (پزشک قانونی) و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی صورت گرفت ، بیانگر آن بود که مرگ مادر و دختر ساعت ها قبل رخ داده است ولی از پدر خانواده اثری نبود!

با وجود این تحقیقات قضایی در محل کشف اجساد ادامه یافت تا این که آثاری از وجود گاز منواکسیدکربن در محل به دست آمد چرا که آبگرمکن دیواری منزل مذکور دودکش نداشت اما این فرضیه که علت مرگ مادر 18 ساله و دختر سه ساله اش گازگرفتگی باشد بنا به دلایل متعددی از سوی قاضی ویژه قتل عمد رد شد چرا که کف حمام منزل خیس نبود و این امر نشان می داد که آبگرمکن روشن نشده است از سوی دیگر نیز روزنه ای در نورگیر منزل مسکونی وجود داشت که در خروج گاز منواکسیدکربن نقش مهمی را ایفا می کرد، به همین دلیل تحقیقات قضایی وارد مرحله جنایی شد و با پیدا شدن آثاری از کبودی و نشانه هایی از درگیری روی دست و گلوی زن جوان فرضیه قتل قوت گرفت.

به همین دلیل قاضی میرزایی دستور تحقیق درباره روابط خانوادگی زن جوان و همسرش را صادر کرد و بدین ترتیب کارآگاه نجفی (افسر پرونده) بلافاصله به بررسی های غیرمحسوس در این باره پرداخت دقایقی بعد در حالی مشخص شد که زن جوان و همسرش دچار اختلافات خانوادگی بوده اند و چند بار مشاجره‌های آنان به کتک کاری کشیده است که ادامه تحقیقات نشان داد: شوهر 27 ساله مقتوله که جمشید نام دارد از زمان اطلاع به اورژانس ناپدید شده و به مکان نامعلومی گریخته است بنابراین قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستور جلب وی را به کلیه یگان های انتظامی صادر کرد چرا که وی تنها متهم اصلی این پرونده بود.

از سوی دیگر نیز با انتقال اجساد قربانیان این حادثه دلخراش به پزشکی قانونی، معاینات و آزمایش ها در آزمایشگاه مجهز شروع شد و ساعتی بعد نتیجه آزمایش های پزشکی نشان داد که در خون مقتولان گاز منواکسید کربن وجود ندارد و ماجرای مرگ آن ها جنایت از طریق انسداد راه تنفسی است.

عقربه های ساعت به نیمه شب دوشنبه نزدیک می شد که قاضی میرزایی طی دستوری از همه نیروهای دخیل در این پرونده جنایی خواست، مشخصات متهم به قتل فراری را به همه مکان های احتمالی تردد وی و به ویژه پاتوق های معتادان در حاشیه شهر اعلام کنند. این گونه بود که روز گذشته با بسیج نیروها و گماردن مخبران در مناطق احتمالی اختفای متهم، هر لحظه احتمال دستگیری وی بیشتر می شد تا این که حدود ساعت 14 بعد از ظهر وقتی جمشید در تنگنای محاصره پلیس قرار گرفت و فهمید که هیچ کجا برای اختفا امن نیست و ماموران همه مکان های مد نظرش را به محاصره درآورده اند به ناچار عازم کلانتری مهرگان شد و خود را تسلیم قانون کرد. این متهم سنگدل که ابتدا سعی داشت ماجرای مرگ همسر و فرزندش را گازگرفتگی جلوه دهد وقتی در برابر شواهد و دلایل مستند قرار گرفت چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و به ناچار به قتل همسر و فرزند خردسالش اعتراف کرد.

او گفت: شب یک شنبه وقتی به منزل آمدم باز هم مشاجره ای بین من وهمسرم به خاطر اختلافات خانوادگی آغاز شد اما دقایقی بعد این جر و بحث‌ها خاتمه یافت و من هم خوابیدم. صبح حدود ساعت 6 بامداد از خواب بیدار شدم درحالی که هنوز همسر و فرزندم در پذیرایی خواب بودند ناگهان روسری را از همان اطراف برداشتم و دورگردن همسرم پیچاندم ولی او بیدار شد با وجود این از پشت سر گوشه‌های روسری را کشیدم تا این که جان سپرد. پیکر بی جان او را به اتاق خواب بردم و با پهن کردن رختخواب، جسدش را روی آن قرار دادم بعد از آن با خودم اندیشیدم که با این دختر سه ساله ام چه کنم؟ ناگهان تصمیم به قتل او نیز گرفتم و با دستم راه تنفسی او را مسدود کردم که خفه شد.

متهم این پرونده جنایی ادامه داد: تا ظهر کنار اجساد نشستم و با خودم درگیر بودم که راه فراری پیدا کنم به همین دلیل نزد همسر برادرم رفتم و ماجرای گازگرفتگی را مطرح کردم! با اعترافات صریح این مرد سنگدل، قاضی ویژه قتل عمد مشهد، وی را برای ادامه بازجویی و تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار داد تا انگیزه واقعی مرد 27 ساله از قتل همسر 18 ساله و دختر 3 ساله اش مشخص شود.

شایان ذکر است، طبق اعترافات متهم آن ها پنج سال قبل با یکدیگر ازدواج کرده و دارای دختری سه ساله بودند که در خبر روز گذشته سن دختر یک ساله قید شده بود!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

کدخبر: 462389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟