به گزارش رکنا، سرهنگ احمد کرمی عنوان کرد: در پی خبر واصله مبنی بر این که فردی خود را وابسته به یکی از ارگان های دولتی دانسته و جهت اخذ وام و تسهیلات بانکی با سود 4 درصد از شهروندان کلاهبرداری می کند، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیت آن در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: ضمن هماهنگی قضائی مشخص شد متهمان از تعدادی شهروند با این شیوه مبالغی کلاهبرداری و هنوز افراد از ماهیت کلاهبرداری مطلع نبوده و امید به دریافت تسهیلات دارند.

وی تصریح کرد: همچنین در اولین اقدام مشخص شد متهمان هیچگونه وابستگی به دولت نداشته و فقط از آرم و علائم دولتی سوء استفاده کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه با اشاره به دستگیری متهم و 2 تن از همدستانش در استان های تهران و البرز، افزود: طی بازرسی از محل کار متهم تعدادی کارت عابربانک جعلی، دستگاه صدور کارت عابربانک و سیستم های رایانه ای مخصوص جعل اسناد و مدارک به همراه تعدادی اوراق مدارک مربوط به اخذ وام در سایر استان ها کشف شد.

سرهنگ کرمی با بیان این که تاکنون 11 نفر شاکی در استان های تهران و قم شناسایی شده اند، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟