به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ رسول بهرامی رییس کلانتری 128 تهران‌نو با اعلام این خبر به رکنا گفت: ساعت 12:30 دقیقه سه شنبه 7 اسفند ماه سال جاری ماموران شهرداری در تماس با پلیس از اوباشگری 2 جوان شرور در خیابان 21 متری دهقان خبر دادند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند 2 تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار با فحاشی و بستن خیابان اقدام به بزرگنمایی و اوباشگری در خیابان 21 متری دهقان می‌کنند.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: ماموران در تحقیق از ماموران شهرداری پی بردند که آنها به یکی از دستفروشان که باعث بستن مسیر رفت و آمد مردم شده بودند تذکر می‌دهند که در همین لحظه 2 اراذل و اوباش که از سوی مرد دستفروش اجیر شده بودند اقدام به بزرگنمایی و برهم زدن نظم و امنیت شده‌اند.

رییس کلانتری 128 تهران‌نو در ادامه به رکنا گفت: ماموران ابتدا از 2 جوان شرور خواستار پایان دادن به اوباشگری و بستن خیابان شدند که در این صحنه 2 جوان به سمت ماموران حمله کرده و با یکی از ماموران درگیر می‌شوند و باعث پاره شدن لباس مامور کلانتری شدند که تیم پلیسی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی می‌کنند و 2 شرور سابقه‌دار به ناچار خود را تسلیم ماموران می‌کنند.

وی افزود: 2 اراذل و اوباش سابقه‌دار پس از دستگیری ادعا کردند که از مرد دستفروش پول گرفته بودند که در زمان مراجعه عوامل شهرداری اقدام به اوباشگری کنند تا کسی مزاحم کار کردن مرد دستفروش نشود.

بنا به این گزارش، 2 شرور خطرناک برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟