حمله به زن جوان در اقدسیه تهران / جلوی پلیس رخ داد+ عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محسن آزاد بخت رییس کلانتری 123 نیاوران در راستای این خبر گفت: ماموران در حال گشت‌زنی در محدوده مراکز تجاری واقع در خیابان اقدسیه متوجه نگرانی راکب موتورسواری شدند که با موتور روشن به سمت عقب حرکت می کرد و فردی نیز کمی عقب تر از وی در حال پیاده روی بود که در یک لحظه این فرد به خانمی که در حال مکالمه با گوشی اش بود، حمله ور شده و با قاپیدن گوشی وی بلافاصله سوار بر موتورسیکلت شده و از محل گریختند.

رئیس کلانتری 123 نیاوران بیان داشت: با مشاهده سرقت 2 موتورسوار بلافاصله طرح مهار و دستگیری سارق توسط ماموران گشت انتظامی کلانتری اجرا و ماموران موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، هر 2 موبایل قاپ را دستگیر و گوشی همراه مال باخته را در بازرسی بدنی از آنان کشف کنند.

وی ادامه داد: با کشف گوشی سرقتی متهمان که چاره ای جز به اعتراف به سرقت نداشتند به جرم ارتکابی اعتراف و ماموران هر 2 موبایل قاپ را برای تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ آزاد بخت افزود: متهمان در کلانتری به 20 فقره سرقت گوشی همراه با همکاری یکدیگر اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی پایگاه یکم قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟