سرنوشت مرموز دختر خرمشهری /  مبینا 15 ساله را دیده اید؟ + عکس

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماجرای ربوده شدن دختر 15 ساله خرمشهری در فضای مجازی منتشر شد و خانواده این دختر از پلیس و مردم برای بازگردانده شدن دخترشان درخواست کمک کردند.

پدر این مبینا کعبی درخصوص ماجرا ربوده شدن دخترش به خبرنگار رکنا گفت: چند روز قبل دختر داخل خانه بود که با دختر عمه‌اش تماس گرفت و بعد از آن قرار شد به خانه عمه‌اش برود.

وی افزود: دخترم گوشی موبایلش را داخل خانه گذاشته بود و حتی با لباس خانگی از خانه خارج شد و به خانه خواهرم رفت اما بعد از دقایقی خواهرم تماس گرفت و گفت که مبینا هنوز نرسیده است.

پدر نگران ادامه داد: وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم و هر جایی که احتمال می‌دادیم را سرزدم اما خبری از دخترم نشد و احتمال می‌دهم دخترم در میان راه ربوده شده است.

سرهنگ همت علی ترکرانی رییس پلیس شهرستان خرمشهر نیز در راستای این خبر به رکنا گفت: با انتشار خبر ربوده شدن دختر خرمشهری در فضای مجازی، مردم شهر احساس ناامنی و ترس می‌کنند اما ما هنوز اطلاع نداریم که این دختر واقعا ربوده شده یا اتفاق دیگری برای او رخ داده است.

وی افزود: کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی خرمشهر ماجرای ناپدید شدن مرموز دختر 15 ساله را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و این در حالی است که در پرونده های گروگانگیری یا آدم‌ربایی باید یک انگیزه وجود داشته باشد اما در این پرونده هیچ موضوع مشکوکی به دست نیامده است.

سرهنگ ترکرانی در پایان گفت: تحقیقات پلیسی در این پرونده ادامه دارد و با توجه به اینکه خانواده‌شان تصاویر دخترشان را در فضای مجازی منتشر کردند اگر کسی ردی از مبینا 15 ساله در دست دارد با پلیس تماس گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 461100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟