قمه کشی مرگبار در پارک مریم نارمک / صحنه دردناک جسد غرق در خون بابک +عکس

سیاوش ۲۵ ساله دی ماه سال ۹۶ به دنبال درگیری با بابک که هم محلی ای اش بود وی را در پارک مریم نارمک با یک ضربه قمه به سفید ران پایش کشت و همانجا بازداشت شد .این پسر پای میز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که ادعا کرد نمی‌دانسته ضربه به پا موجب مرگ بابک می‌شود .با دفاعیات این متهم قضات دادگاه وی را از قصاص معاف کرده و او را به زندان و پرداخت دیه محکوم کردند. اما قضات دیوان عالی کشور دفاعیات وی را نپذیرفته و حکم صادره را نقض کردند. به این ترتیب سیاوش دیروز بار دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم در جایگاه ویژه ایستادند و برای سیاوش حکم قصاص خواستند. مادر بابک گفت: متهم پسرم را با نقشه قبلی به پارک مریم کشاند و او را کشت. سپس متهم به دفاع پرداخته و گفت: بابک بچه محل مان بود و او را از قبل می شناختم. اما هیچ درگیری با او نداشتم. به پارک مریم رفته بودم که با بابک روبه رو شدم. ما باهم دست دادیم اما او یکباره حرف‌هایی زد که موجب عصبانیت من شد. در آن میان حرف های یکی از دوستانم به نام فرید موجب شد تا درگیری به سمت من کشیده شود.

بابک مست بود که به رویم قمه کشید .من او را هل دادم که روی زمین افتاد و قمه از دست سر زمین افتاد. من قمه را از روی زمین برداشتم ولی نمی دانم چطور شد که به پای او برخورد کرد .بابک فریاد می کشید سفید رانم .آنجا بود که فهمیدم قمه به سفید رانم او برخورد کرده است. من قبل از این ماجرا اصلا نمی‌دانستم سفید ران در کجا قرار دارد و ضربه به او موجب مرگ می شود.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟