فاجعه / فقرای گرسنه در ونزوئلا سگ و گربه های خیابان را می خورند !+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به نقل از یورو نیوز ؛ در ونزوئلا بیش از سه میلیون سگ خانگی در خیابان‌ها پرسه می‌زنند و بعضی از مردم آنها را برای خوردن می‌کشند.

صاحبان بیشتر این حیوانات به دلیل تنگدستی و برای فرار از بحران اقتصادی به خارج مهاجرت کرده و آنها را رها کرده‌اند. برخی دیگر از آنها نیز تنها به دلیل آن که صاحبا‌ن‌شان دیگر قادر به تهیه غذا برای آنها نیستند، از خانه بیرون انداخته شده‌اند. به جز سگ‌ها، بسیاری از حیوانات خانگی دیگر در ونزوئلا هم به همین سرنوشت دچار شده‌اند.

برخی از کنشگران حامی حیوانات همچنین از خطر خورده شدن حیوانات سرگردان به دست انسان‌های گرسنه خبر می‌دهند. آنها می‌گویند بعضی از مردم از فرط گرسنگی و فقر، سگ و گربه می‌خورند.

با این حال شمار افراد فقیری که با وجود گرسنگی و نداری به جای شکار سگ و گربه تلاش می‌کنند تا آنها را از گرسنگی و خورده شدن نجات بدهند، کم نیست.

بحران اقتصادی و فشار گرانی‌ها در ونزوئلا مردم این کشور را از ماه‌ها پیش به تنگ آورده است، به طوری که در روزهای گذشته اخباری از خورده شدن حیوانات وحشی در این کشور منتشر شد. در آخرین مورد از حیوان‌خواری روز دوشنبه 6 بهمن شماری از حیوانات موجود در باغ‌وحش شهر زولیا به دست افراد گرسنه دزدیده و خورده شدند.

بحران اقتصادی ماه‌های اخیر یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز بحران سیاسی در ونزوئلا بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟