به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی‌زاده رییس پلیس آبادان با توجه به افزایش پرونده‌های سرقت خانه در منطقه کوی فرهنگیان آبادان دستور داد تا تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری 11 ولیعصر برای دستگیری سارق حرفه‌ای وارد عمل شوند.

بدین ترتیب ماموران تحقیقات پلیسی را در محل‌های سرقت آغاز کردند و با اقدامات فنی و پلیسی پی‌بردند یکی از سارقان حرفه‌ای که به تازگی از زندان آزاد شده بار دیگر در منطقه کوی فرهنگیان شروع به سرقت کرده است.

همین کافی بود تا مخفیگاه متهم در خیابان 15 فرهنگیان ردزنی شود و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه با ورود به خانه سارق جوان موفق به دستگیری وی شدند و در بازرسی از مخفیگاه این دزد حرفه‌ای وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

سارق جوان که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: بخاطر اعتیادم به مواد مخدر شیشه نیاز به پول داشتم به همین خاطر تصمیم به سرقت گرفتم اما چون در توهم شیشه‌ای دست به دزدی زدم هیچ تصویری از صحنه‌های سرقت به یاد ندارم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی‌اش در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 460803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟