گفتگوی اختصاصی با مردانی که اطراف دانشگاه شریف  را آلوده کرده بودند+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 47.48M | مدت زمان ویدیو: 00:07:22

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در راستای این خبر به رکنا گفت: در پی مطالبات دانشجویان دانشگاه شریف تهران مبنی بر حضور معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ در باغ‎های منطقه طرشت که باعث ناامنی و ترس و وحشت دانشجویان در این منطقه شده بود طرح جمع آوری معتادان پرخطر در دستور کار ماموران کلانتری 118 ستارخان قرار گرفت.

وی افزود: طرح جمع آوری این افراد پس از براورد و رسد دقیق پلیسی و بر گزاری جلسات مشترک پلیس و حراست دانشگاه صنعتی شریف توسط معاونت عملیات پلیس پیشگیری ،سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری وپلیس های تخصصی اجرایی شد .

وی تصریح کرد: در این طرح که از ساعات بامداد یکشنبه پنجم اسفند آغاز شد، تا به این لحظه ضمن جمع‌آوری 40 معتاد متجاهر برای انتقال به کمپ‌های ترک اعتیاد، پنج نفر نیز در ارتباط سرقت‌های خُرد بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه گفت: پلیس یکی از عناصر جمع آوری معتادان متجاهر است و این امر همکاری همه جانبه سایر دستگاه ها را می طلبد همچنین توجه دانشجویان به آموزش های همگانی در امر پیشگیری از سرقت موثر می باشد که مدیریت دانشگاه نیز باید بع این امر توجه داشته باشد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟