به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه پلیس شرق استان تهران در ۱۱ ماه اخیر موفق به کشف ۸۴۹۶ کیلو انواع مواد مخدر شده است که آمار قابل قبولی است، توضیح داد: از کشفیات دیگر پلیس شرق استان تهران، کشف ۲۵۰۰ عدد قرص روانگردان به همراه مقادیر زیادی مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: در این کشفیات مواد مخدر، پلیس موفق به انهدام ۲۶ باند مواد مخدر و دستگیری ۱۲۶ قاچاقچی عمده فروش شده است.

ناظری اظهار کرد: در کشفیات صورت گرفته موفق به دستگیری ۱۴۷۳ خرده فروش و کشف و ضبط ۶۳ خودرو و موتورسیکلت از توزیع کنندگان مواد مخدر شده است که در این بین ۳۵۸ معتاد متجاهر را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده است.

وی عنوان کرد: دستگیری باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز به همراه متهمان و کشف و ضبط تعداد زیادی مشروبات دست ساز از کشفیات پلیس شرق در 11 ماهه امسال بوده است.

ناظری بیان کرد: در کشفیات صورت گرفته، باند سارقین فرش و قالیچه قدیمی ۲۳ فقره بود و در این بین موفق به دستگیری تمامی مال‌خران در این حوزه شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: پلیس شرق استان تهران موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق منزل شد که این افراد به ۶۳ فقره سرقت اعتراف کردند و تعداد زیادی اموال سرقتی به صاحبان اصلی تحویل شد.

وی افزود: با توجه به سرقت‌هایی که صورت گرفته از خودروها، پلیس ناجا سه باند سارق داخل خودرو را دستگیر کرد که به ۴۰ فقره سرقت از خودروها در شهرستان‌های ورامین، قرچک، فیروزکوه، دماوند، پاکدشت و پیشوا اعتراف کردند و پرونده آنها در دستگاه قضایی در حال بررسی بیشتر قرار دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دشت ورامین قطب کشاورزی استان تهران است پلیس موفق به دستگیری دو باند سارقین احشام شد؛ این دو باند به ۶ فقره سرقت احشام و دام از دامپروری‌ها اقدام کردند و این سرقت ها در شهرستان ورامین رخ داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟