رفتار وحشیانه یک پرستار خانگی با پیرزن معلول+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی تصویر و خبری بسیار دردناک در صفحات مجازی انتشار یافت که باعث شوکه شدن کاربران زیادی شد.

یک خانواده چینی برای اینکه بتوانند از پدر و مادر سالمند خود در خانه نگهداری کنند،تصمیم به استخدام کردن یک مراقب سالمندان گرفتند.آنها نهایتا موفق به استخدام یک خانم 57 ساله برای نگهداری و مراقبت از پدر و مادر خود شدند تا وی بتواند از پدر و مادر سالمند آنها نگهداری کند.

خانم کوی برای انجام این کار ماهیانه 5000 رنمینبی یا به عبارتی 570 پوند از خانواده این افراد سالمند به عنوان حقوق دریافت می کرد.

اما از طرفی اعضای خانواده این پدر و مادر چینی برای نظارت به کار این خانم 57 ساله از یک دوربین مداربسته در خانه استفاده کردند که متاسفانه با بد رفتاری وحشیانه خانم کوی روبرو شدند و تصمیم گرفتند تا ویدیو آنرا در صفحات مجازی منتشر کنند.

عکسی از ویدیو منتشر شده در چند ساعت اول پس از انتشار آن بیش از 19 میلیون بار مشاهده شد.خانم کوی بطور بی شرمانه با مادر پیر این خانواده چینی برخورد می کرد که او را با ضربه بر روی ویلچر انداخت و شروع به کتک زدن وی کرد و او نمی توانست از خود دفاع کند و فقط گریه می کرد.

پس از انتشار این ویدیو ، پلیس چین خانم کوی را دستگیر کرده است و هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد وی توسط پلیس منتشر نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟