اواخر بهمن ماه امسال موضوع آتش سوزی یک دستگاه وانت پیکان در جاده جنگلی در محدوده روستای کشکسرا در حوالی کمربندی نوشهر_چالوس توسط رهگذران به سامانه فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که در ادامه در حین عملیات اطفای حریق خودرو بقایای جسد سوخته یک مرد در پشت وانت کشف شد.

به دنبال وقوع این حادثه گروهی از کارآگاهان دایره امورجنایی پلیس آگاهی به همراه کارشناسان پزشکی قانونی و مقام قضایی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

متخصصان پزشکی قانونی در بررسی های اولیه خود بر روی جسد متوجه شدند که آثار جراحات ناشی از ضربات شی برنده نیز بر بدن مقتول وجود دارد و به احتمال بسیار زیاد قاتل یا قاتلان احتمالی پس از انجام این جنایت، جنازه مقتول را به پشت وانت منتقل و در آخر خودرو به آتش کشیده اند.

ماموران انتظامی در گام نخست با بررسی محتویات بقایای سوخته مدارک کشف شده از جسد و همچنین استعلام شماره پلاک خودرو از سیستم جامع پلیس، هویت مقتول به اسم (الف . ج) اهل و ساکن شهرستان جویبار و شاغل در حرفه جمع آوری ضایعات را شناسایی کردند.

در ادامه پرونده فوت مشکوک راننده جویباری با عنوان قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی نوشهر قرار گرفت.

سپس با هدایت سرهنگ محمدی فرمانده پرتلاش و مقتدر انتظامی شهرستان نوشهر تیمی از زبده ترین کارآگاهان امورجنایی به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی این فرماندهی، با انجام اقدامات خاص و پیچیده اطلاعاتی و شگردهای فنی، رد یکی از مجرمان سابقه دار به هویت ( ع . غ ) را در وقوع این جنایت دلخراش شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، متهم به قتل را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به بازداشتگاه پلیس انتقال دادند.

متهم در روند بازجویی ها، خود را بیگناه معرفی و قتل راننده جویباری را نیز انکار کرد و نهایتا در کمتر از یک هفته وقتی با دلائل و مستندات کافی از سوی ماموران انتظامی مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل مرحوم جعفری اعتراف و انگیزه خود را از انجام این جنایت اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

تحقیقات کارآگاهان امور جنایی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر در خصوص مشخص شدن ابعاد بیشتری از زوایای پنهان و پیدا این جنایت کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟