به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علی کارخانه" گفت: با شکایت مسئولان یک کارگاه رنگ سازی در خصوص سرقت مقدار زیادی رنگ از انبار این کارگاه، تیمی از ماموران کلانتر 148 انقلاب به بررسی موضوع پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک زوج که در این شرکت مسئول فروش رنگ های صنعتی هستند هر از گاهی با سرقت رنگ های صنعتی، آنها را به یک مالخر فروخته و این مالخر رنگ های مسروقه را زیر قیمت بازار به تعمیرگاه های خودرو و صافکاران می فروشد.

وی افزود: با به دست آمدن این سرنخ، زوج کارمند بخش فروش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف و مالخر اموال مسروقه را به پلیس معرفی کردند که در یک عملیات ضربتی این متهمان نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت، با اظهار این مطلب که متهمان در بازجویی های انجام شده اعلام داشتند که به مدت چند ماه اقدام به سرقت می کردند که بنابر دستور مرجع قضایی متهمان به پرداخت جریمه و بازگرداندن کل مبالغ اموال مسروقه محکوم و با قرار وثیقه راهی زندان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟