م.م  را می شناسید؟ / 7 پسر جوان برای شب های تاریک تهران از او دستور می گرفتند!+عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" گفت: با افزایش وقوع سرقت لوازم ، قطعات داخل خودروهای سواری در نقاط مختلف شهر تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت : در تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی به نام "م. م " با تشکیل باند 4نفره که همه اعضای آن از متهمان سابقه دار و معتاد هستند در مناطق مختلف شهر تهران به خصوص در مناطق شمال، مرکز، جنوب و غرب تهران اقدام به سرقت لوازم ، قطعات و محتویات داخل خودرو می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان، عنوان کرد: این 4 سارق با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات منسجم و هم زمان دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: اعضا این باند 4 نفره که بین 20 تا 25 ساله می باشند در ساعات مختلف شبانه روز به خصوص پس از تاریک شدن هوا اقدام به سرقت ضبط، باند، ساب و محتویات داخلی خودروهای مختلف سواری می کردند و پس از آن اموال سرقتی را به قیمتی ناچیز به 4 مالخرها می فروختند.

وی ابراز داشت: با اعتراف سارقان، مخفیگاه 4 مالخر نیز شناسایی و ماموران موفق شدند هر 4 مالخر اموال مسروقه را دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از آن محل ها، تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان مقادیری ابزار و آلاتی ارتکاب جرم کشف شد، گفت: این متهمان به 850 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و فروش اموال مسروقه اعتراف کردند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 200 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و سارقان و مالخرهای دستگیر شده در حال حاضر در زندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود به سر می برند، بیان داشت: به اتهامات سارقان و مالخرهای این باند 8 نفره در شعبه یک دادیاری ناحیه 34 رسیدگی می شود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟