چندی قبل پسر جوانی خود را به پلیس فتای زاهدان رساند و مدعی شد از شب گذشته به دفعات از حساب بانکی‌اش مبالغ زیادی به صورت اینترنتی برداشت شده است.

مالباخته به افسر پرونده گفت: «من دور از خانواده‌ام زندگی می‌کنم و پدرم کمک هزینه‌ای برایم می‌فرستد. برای اینکه مدام از این پول برداشت نکنم کارت عابربانک نگرفتم. اما پیامک بانک را فعال کردم. چون واریزها مبالغ مختلفی داشت پس از چند ماه پس‌انداز قابل توجهی در حسابم جمع شد. می‌خواستم این پول را جایی سرمایه‌گذاری کنم تا سود بیشتری ببرم. اما از شب قبل بخش زیادی از پول در چند برداشت اینترنتی از حسابم برداشت شد. چون در آن ساعت شب بانک تعطیل بود و من هم کارت نداشتم مجبور شدم برای گرفتن صورتحساب تا صبح صبر کنم اما به نتیجه‌ای هم نرسیدم و امروز به اینجا آمدم.» با طرح این شکایت در دادسرا، پرونده برای رسیدگی در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و پس از چند روز دزد پول‌های پسر شهرستانی پیدا شد.

روزی که مالباخته برای شناسایی سارق به ساختمان پلیس فتا رفت، با دیدن همخانه و دوست مورد اعتمادش شوکه شد.

متهم رو به افسر پرونده گفت: «از مدتی قبل مشکلات مالی زیادی پیدا کرده بودم و خانواده‌ام هم در شرایطی نبودند که کمکم کنند. وقتی «شایان» -شاکی- درباره پس اندازش گفت وسوسه شدم. به همین دلیل یک روز که خانه نبود با برداشتن مدارک شناسایی او به بانک رفتم و کارت گرفتم. بعد هم با تعیین رمز دوم از حسابش اینترنتی خرید کردم. باور کنید من دزد نیستم و این پول را برمی گردانم...»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟