نقشه پلید برای دختر دانشجو دانشگاه تهران در شب بازی ایران - پرتغال+ عکس

به گزارش رکنا، شامگاه چهارم تیر ماه سال 97 ختر جوانی به نام ندا به کلانتری رفت و از راننده یک دستگاه پراید که وی را آزار داده بود شکایت کرد. دختر جوان گفت من دانشجوی فوق لیسانس رشته تاریخ هستم و در دانشگاه تهران درس می خوانم. چون خانواده ام در شهرستان هستند در یک خوابگاه دانشجویی در خیابان کارگر زندگی می کنم.

برای تفریح به بیرون رفته بودم و می‌خواستم به خوابگاه برگردم اما چون آن شب بازی فوتبال میان کشورمان و پرتغال برگزار شده بود خیابان ها شلوغ بود و اتوبوس پیدا نکردم. به همین خاطر ناچار شدم سوار یک دستگاه پراید شوم که دو مسافر داشت. راننده پراید بعد از اینکه دو مسافر را در مقصد از ماشین پیاده کرد یکباره تغییر مسیر داد و به سمت خیابان جلال آل احمد رفت.

دختر جوان ادامه داد: راننده در حاشیه خیابانی خلوت بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد و سپس مرا مقابل خوابگاه از ماشین به بیرون پرت کرد .ولی من توانستم شماره پلاک خوردو را به خاطر بسپارم. با اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس ارائه داده بود خودرو مورد نظر توقیف و راننده آن که میلاد ۲۹ ساله بود بازداشت شد .وی در دادسرا خودش را بی‌گناه خواند و ادعا کرد هرگز دختر دانشجو را ندیده بود .

میلاد گفت: من آن شب باشگاه بدنسازی بودم و هرگز این دختر را ندیده ام. درحالی که پزشکی قانونی اظهارات دختر دانشجو را تایید کرده بود علیه میلاد کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. وی در حالی که با قرار وثیقه آزاد بود دیروز در شعبه چهارم به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه دختر دانشجو گفت :از آن زمان تا کنون که چنین اتفاقی برایم افتاد، زندگی ام تغییر کرده و بدون ترس نمی توانم از خانه خارج شوم .قرار است طی چند روزه آینده از پایان نامه دفاع کنم و بعد از آن می خواهم به شهرستان محل زندگی پیش خانواده ام برگردم .من برای راننده پراید که مسیر زندگی ام را تغییر داده اشد مجازات می خواهم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و حرفهای تازه ای را مطرح کرد. وی که قبلا ادعا کرده بود هرگزدختر جوان را ندیده گفت: من دختر جوان را میشناسم و او را قبلا سوار ماشین کرده بودم .او در ماشین خودش سر صحبت را باز کرد و از من خواست تا با هم رابطه برقرار کنیم .او حتی از من پول می خواست اما قبول نکردم و او را مقابل خوابگاه از ماشین پیاده کردم .او به دروغ و حالا چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده و قصد دارد از من اخاذی کند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟