این 6 مرد پلید از دیوار 80 خانه در تهران بالا رفتند / آنها رحم نمی کردند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت منزل در محدوده میدان امام حسین موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار داده شد.

در بررسی های و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این سرقت ها که غالبا از غروب آفتاب تا نیمه های شب انجام می شود توسط تعدادی افراد 25 تا 30 ساله است که از طریق بالا کشیدن از دیوار وارد منازل می شوند و سرقت های خود را انجام می دهند.

با انجام اقدامات فنی، محل اختفای این باند در حوالی میدان امام حسین سرقت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه شش نفر اعضا این باند سرقت دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

سر دسته این باند که مردی 34 است در بازجویی هایی صورت گرفته به 80 فقره سرقت منزل و اماکن و کابل برق با همدستی دیگر اعضا این باند اعتراف کرده و گفته که اموال سرقتی را در حوالی میدان امام حسین به دلالان و مالخرها می فروخته اند .

این سارق در اعترافات خود اعلام داشته که بیشتر در محدوده های خیابان های پاسداران، دماوند، نظام آباد و میدان امام حسین سرقت می کرده اند و در سرقت های خود بیشتر به دنبال پول نقد، طلاجات و اشیا قیمتی و با ارزشی بودند که بتوانند به راحتی آن را با خود ببرند.

این سارق در اعتراف خود اعلام داشته که هفته قبل در حالی که با دو تن از دوستان خود برای سرقت در خیابان گاندی بوده اند ماموران از راه رسیده ا ند و دوستان وی را دستگیر که در این ماجرا وی موفق به فرار از دست ماموران می شود، لذا دو سارق همدست این سارق که در حال حاضر به اتهام سرقت در زندان تهران بزرگ به سر می برند برای انجام تحقیقات بیشتر مجدد از زندان تحویل گرفته خواهند شد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی با اشاره به اینکه تا کنون 6 از مالباخته ها شناسایی شده اند، بیان داشت: به اتهامات این باند سرقت در شعبه 5 بازپرسی ناحیه 34 رسیدگی می شود و متهمان برای انجام تحقیقات در حال حاضر در اختیار اداره 17 پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟