شرور مخوف تهرانی را در خیابان ها گرداندند / اهالی میدان خراسان از این مرد  وحشت داشتند! +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 22.58M | مدت زمان ویدیو: 00:03:31

به گزارش رکنا، سردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای بازسازی صحنه تخریب خودروها، در جمع خبرنگاران، درباره اقدام مجرمانه این شرور اظهار کرد: ساعت 18:40 مورخ 24 بهمن 97 مطلع شدیم که تعدادی از افراد مخل نظم و امنیت که اصطلاحاً اراذل اوباش گفته می‌شوند، در خیابان خراسان، میدان خراسان، تقاطع 17 شهریور اقدام به تخریب 9 دستگاه خودرو کردند که بلافاصله پلیس وارد عمل شد.

10

وی با اشاره به ورود پلیس امنیت در این پرونده ادامه داد: در مرحله نخست، 6 مظنون در این پرونده شناسایی و تا ساعت سه بامداد همان شب، سه نفر از آنها دستگیر شدند.

12

ذوالقدری تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متوجه شدیم که نفر اصلی از تهران متواری شده و به یکی از شهرهای شمالی گریخته که مخفیگاه متهم در یک از شهرهای شمالی شناسایی شد و با اخذ مجوز قضایی در یکی از شهرهای شمالی، وی و دو نفر از همدستانش بازداشت شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد تبهکار در همان شب اقدام به مصرف مواد موادمخدر از نوع روانگردان کرده و همین مصرف مواد باعث شده بود از لحاظ روحی روانی دچار مشکلات شود.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته تحقیقات تکمیلی حاکی از آن داشت، این فرد دستگیر شده همان نفره اصلی است که دارای سابقه نزاع ودستگیری در سال 96 و سالهای گذشته است.

وی با اشاره به حضور متهم در محل حادثه و بازسازی صحنه جرم، گفت: این عملیات پلیس دو هدف دارد، مخلان نظم و امنیت باید بدانند که پلیس اجازه نخواهد داد که نظم و امنیت و انضباط اجتماعی را برهم بزنند، مردم نیز بدانند اگر کسی مخل نظم و امنیت مردم باشد پلیس در نزدیک‌ترین زمان برای مقابله با مجرمان اقدام خواهد کرد.

ذوالقدری متذکر شد: پلیس بانک اطلاعاتی خوبی از متهمان تهران دارد و هر کدام از این افراد مخل نظم و امنیت مردم شود بلافاصله دست به کار شده و آنها را دستگیر می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پلیس امنیت، طرح ویژه‌ای برای مبارزه با تبهکاران در مناطق آلوه پایتخت دارد، یادآور شد: در برخی از مناطقی که اصطلاحاً آلوده به این افراد هستند طرحهای به نام طرح پاکسازی داریم که با دستگاه قضایی هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟