سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده‌ای مشکوک به جعل سند از سوی مقام قضائی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به اینکه افرادی با ارائه سند زمین زراعی، قصد آزادی یک کلاهبردار حرفه‌ای که با قرار یک صد میلیارد تومان در بازداشت به سر می‌برد را داشتند، ماموران برای تعیین صحت سند، تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: پس از بررسی اوراق مورد نظر، جعلی بودن اسناد برای ماموران محرز و در یک اقدام ضربتی ۲ نفر از متهمان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس و پس از ارائه مدارک و مستندات موجود، به جعل سند به ارزش یک صد میلیارد تومان با همدستی ۳ نفر دیگر اهل و ساکن تهران، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: با توجه به اهمیت پرونده، پس از اخذ نیابت قضائی، ماموران به استان تهران عزیمت کرده و پس از چند روز تحقیقات نامحسوس سرانجام موفق به شناسایی محل اختفای جاعل اصلی سند شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: متهم اصلی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در مقر انتظامی به جعل سند به مساحت ۹۰۰ هکتار برای آزادی کلاهبردار از زندان گرگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری ۲ متهم دیگر ادامه دارد، تصریح کرد: هر ۳ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟