سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی در این باره گفت: ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه، چند نفر از شهروندان پس از تماس با پلیس اعلام کردند که تعدادی از افراد شرور در محله خراسان ۹ دستگاه خودرو را تخریب کردند. در پی آن تیمی از مأموران پایگاه هفتم برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی با اشاره به اینکه این افراد شرور علاوه بر تخریب ۹ دستگاه خودرو، با ایجاد سر و صدا و عربده‌کشی موجب رعب و وحشت اهالی محل شده بودند، گفت: این متهمان قبل از حضور مأموران در محل، پس از تخریب خودروها متواری شده بودند.

وی در ادامه با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی گفت: مشخص شد که افراد تخریب کننده، از شروران محله شوش و شهرزاد هستند که به همراه سایر همدستانشان پس از حضور در محله خراسان، برای خودنمائی اقدام به تخریب خودروها و عربده‌کشی کرده‌اند. همچنین در تحقیقات بعدی نیز مشخص شد که دو متهم اصلی این پرونده برای رهایی از قانون، پس از ارتکاب جرم به یکی از استان‌های شمالی ایران گریخته‌اند.

ذوالقدری در پایان گفت: با شناسایی مخفیگاه متهمان و گرفتن مجوز قضائی، تیمی از مأموران کلانتری برای دستگیری آن‌ها به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند ضمن توقیف خودروی آن‌ها هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند. در حال حاضر نیز تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟