این 2 جوان پلید را می شناسید؟ / زنان آبادانی از آنها وحشت دارند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل با توجه به افزایش پرونده‌های کیف‌ و موبایل قاپی در سطح شهر آبادان، تیمی از ماموران کلانتری 16 آبادان برای دستگیری عامل این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

ماموران در این شاخه از تحقیقات به صورت نامحسوس در محل‌هایی که دزدی‌ها صورت گرفته بود شروع به گشت‌زنی کردند.

گشت‌زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه ماموران به 2 جوان موتور سوار مشکوک شدند و آنها را تحت نظر قرار دادند که ناگهان دو جوان اقدام به قاپیدن گوشی موبایل دختر جوانی کردند.

ماموران در این مرحله دزدان گوشی قاپ را تحت نظر قرار دادند تا اینکه دزدان در اسکله بلوار ساحلی، کنار بازار ماهی توقف کرده و سرگرم باز کردن قفل گوشی سرقتی بودند که در همین لحظه تیم پلیسی اقدام به دستگیری دزدان گوشی قاپ کردند.

ماموران در تحقیق از متهمان متوجه شدند که یکی از دزدان که خلیل نام دارد از دزدان سابقه‌دار موتور سیکلت و گوشی قاپ است که 3 ماه قبل از زندان آزاد شده است.

جاسم 18 ساله که سارق تازه کار است پس از دستگیری در اعترافاتش گفت: با اصرار و حرف‌های خلیل 25 ساله تصمیم گرفتم در سرقت‌ها او را همراهی کنم.

وی افزود: در اطراف میدان سینما نفت، خیابان امیری ، خیابان امام، خیابان لین یک و تانکی 2 ، سوار بر موتور به سراغ زنان و دختران می‌رفتم و در فرصتی مناسب اقدام به قاپیدن کیف یا گوشی موبایل آنها می‌کردیم.

دزد جوان ادامه داد: خلیل به خاطر رانندگی خوبی که داشت پشت فرمان موتور می‌نشست و من اقدام به قاپیدن گوشی موبایل و کیف‌های زنان می‌کردم.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 458993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟