مردی در پارتی شبانه زنش را فروخت! / شکایت در دادگاه رسیدگی می شود + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، حضور بانکدار معروف در پارتی شبانه به آبروریزی وی ختم شد.

وی که به همراه همسرش در پارتی یکی از دوستان سرمایه دارش شرکت کرده بود در یک اقدام غیر اخلاقی زن جوانش را به رفیقش فروخت.

وی که در شب نشینی بیش از حد مشروبات الکلی نوشیده بود به همسرش رحم نکرد و به وی دستور داد تا در کنار دوست پولدارش همخوابی کند.

زن جوان پس از این اتفاق علیه شوهر خودشکایت کرد و مدعی شد در پارتی که به همراه او بوده مجبور شد با رئیس شرکت داروسازی رابطه بی شرمانه برقرار کند.

اکنون شایعه جدایی او از شوهر بانکدارش در خیابان های نیویورک سیتی سر زبان ها افتاده است.

خانم کریستینا با مدرک و پرونده به دفتر وکیلش رفته تا همسرش را زندانی کند و این خبر را دوربین هایی مشاهده کردند که این اواخر داستان او را دنبال کرده بودند.

این خبر زمانی شدت گرفت که آقای ساج کلی 42 ساله با غیبت چند روزه از شرکت جفریز مواجه شد او به خاطر مشکلات دادگاه چند روزی نتوانست در شرکت حضور یابد.یکی از مقامات ارشد شرکت جفریز گفت: چند روزی ساج مرخصی گرفته تا مشکل خود را با همسرش حل کند.

شرکت سرمایه گذاری جفریز با 7 میلیون دلار سرمایه بر اثر این رسوایی 5 تا از بهترین مشتریان خود را از دست داده است و همچنین خانم کریستینا بر علیه شوهرش اشکایت کرده و در طرح شکایت خود شوهرش را متهم به مصرف مواد مخدر از جمله هروئین،مواد روانگردان و کتامین کرده است.

او همچنین در اظهارات خود عنوان کرد که در یکی از پارتی های شبانه که در هتل ریتز کارلتون شهر بوستون برگزار شده بود هنگامی که ساج بیش از حد مواد هروئین مصرف کرده بود وی را مجبور کرد به همراه سه دختر دیگر با رئیس شرکت داروسازی Aegerion Pharmaceuticals آقای مارک بیر روابط جنسی برقرار کند.

همچنین متهم در یکی دیگر از پارتی های شبانه دیگر به خانم یکی از بهترین دوستانش تجاوز کرده است.

گفتنی است ساج تا کنون هیچ یک از اتهامات را نپذیرفته و از همسرش به خاطر این اتهامات شکایت کرده است.

اکنون پلیس در حال بررسی این پرونده است و تا به حال اطلاعات جدیدی از این پرونده به دست نرسیده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟