مرگ دختر جوان در روز ولنتاین/ هیچ کس نمی داند چه سر او آمده!+عکس

به گزارش رکنا، مردمی که بدخواب شده بودند دقایقی بعد با دریافت پیام بعدی که دخترک پیدا شده به خواب خوشی رفتند، اما در آن ساعات شب در منطقه‌ای از برمپتون غوغایی برپا بود، تردد آمبولانس‌ها و ماشین‌های پلیس خبر از یک اتفاق می‌داد، پایانی تلخ برای یک خانواده مهاجر.

۱۲ ساعت پس از پیدا شدن دختر ۱۱ ساله‌ای که نیمه شب گذشته مردم انتاریو با هشدار پلیس بر روی موبایل‌های‌شان از گم شدن او باخبر شده بودند، هنوز هیچ‌کس نمی‌داند طی دیروز که روز تولد دخترک بوده، چه بین او و پدرش گذشته است.

امروز صبح بود که پلیس پیل اعلام کرد مرد ۴۱ ساله‌ای به نام "روپش راجکمار" که جسد دختر ۱۱ ساله‌اش در بیسمنت خانه‌ای در برمپتون پیدا شده، دستگیر شده است.

پلیس در کنفرانس خبری گفت: «قربانی این حادثه "ریا راجکمار" نام دارد و دیروز تولدش بود. او با پدرش زندگی نمی‌کرد و مادرش او را ساعت ۳ بعدازظهر در یک پمپ بنزین به پدرش تحویل داده بود. قرار شده بود تا ریا این بعد از ظهر را در کنار پدرش باشد و پدر موظف بود تا در ساعت مشخصی او را به مادرش تحویل دهد.»

دنی مارتینی افسر پلیس پیل در مصاحبه خبری گفت: «حدود ساعت ۷ شب مادر "ریا" با پلیس تماس گرفت و نسبت به وضعیت سلامتی و امنیت دخترش ابراز نگرانی کرد. پلیس هم به سرعت تحقیقات را پیرامون احتمال ربوده شدن این دختر توسط پدرش را شروع کرد. مادر "ریا"به پلیس گفت از روپش که پیشتر دوست پسر او بوده، پیام‌هایی دریافت کرده و گفته است که قصد دارد به خودش و دخترشان آسیب وارد کند.

بعد از چندین ساعت جستجو، پلیس Amber Alert را برای پیدا کردن این دختر در ساعت ۱۱ شب فعال کرد که به صورت یک اخطار بر روی موبایل ساکنان انتاریو فرستاده شد. حدود ۱ ساعت بعد هم پیام دومی ارسال شد که این هشدار کنسل شده است؛ چون موقعیت دختر شناسایی شده بود. در پیام دوم نیامده بود که پلیس موفق شده تا جسد "روپش" را در بزرگراه ۱۱ و نزدیک به اوریلیا که ۱۳۰ کیلومتر با شهر برمپتون فاصله دارد، پیدا کند. پلیس گفته یکی از ساکنان محل که این پیام را دیده بود از وجود ماشین در آن منطقه خبر داده بود.

پدر دخترک به پلیس شهر پیل تحویل داده شده و امروز عصر اولین دادگاه رسیدگی به این پرونده برگزار می‌شود.

یکی از افسران پلیس که در جریان دستگیری حضور داشته است، می‌گوید: «احتمال این که این پدر فرزندش را به قتل رسانده باشد زیاد است. البته هنوز مشخص نیست که این دختر چگونه به قتل رسیده و آیا شخص دیگری در جریان قتل حضور داشته یا نه. این اتفاق خیلی دردناک است، مخصوصا برای مادر مقتول. او دخترش را در روز تولد و ولنتاین از دست داد.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟