اقدام تبهکار تهرانسر او را میلیونر کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ ذبیح الله امیری رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در این باره گفت: ساعت ۱۴ روز پانزدهم بهمن ماه سال جاری، یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و اعلام کرد که موتورسیکلتش از محل پارک شده‌ سرقت شده است.

وی افزود: ماموران با بررسی تحقیقات چهره سارق را مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، سارق موتورسیکلت همان فردی است که چندی پیش در محدوده کلانتری کیف پیرزنی را به همراه همدستش سرقت کرده بود، ادامه داد: در آن پرونده، متهم اصلی (سارق موتروسیکلت) متواری شد، اما همدستش در صحنه سرقت با عملیات پلیسی بازداشت شده بود.

وی افزود: با تایید این موضوع که سارق موتورسیکلت همان سارق کیف پیرزن حاوی ۶۰ میلیون تومان طلا و جواهر است، مشخص شد متهم اصلی پرونده مدتی است که در کمپ ترک اعتیاد بستری شده است.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر بیان کرد: با مشخص شدن مخفیگاه متهم، تیمی از ماموران عملیات کلانتری، به کمپ رفته و وی را در کمپ ترک اعتیاد دستگیر کردند.

سرهنگ امیری گفت: متهم سوابقی در زمینه‌های کیف قاپی و زورگیری داشته و در این زمینه ۲ سال نیز به زندان رفته است. متهم به مواد مخدر صنعتی شیشه نیز اعتیاد داشت که در ادامه مشخص شد وی از سوی پایگاه پنجم آگاهی تهران بزرگ نیز تحت تعقیب است که به همین دلیل برای انجام تحقیقات بیشتر به همراه پرونده، در اختیار ماموران پایگاه پنجم قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر ادامه داد: متهم در اعترافات خود، به سرقت کیف ۶۰ میلیون تومانی پیرزن با همدستش اعتراف کرد و با دلایل پلیس به سرقت موتورسیکلت مذکور نیز، در حالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت؛ مدعی شد تنها همین ۲ فقره سرقت را انجام داده است.

وی گفت: تلاش‌های کارآگاهان پلیس برای مشخص شدن سرقت‌های احتمالی دیگر این متهم کلید خورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟