نقشه عجیب مهسا برای دختر جوان / 2 مرد قوی هیکل در بدنامی او چه نقشی داشتند؟ + عکس

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی پیش زن جوانی پای به دادسرا گذاشت و با صدای لرزان به دادیار پرونده گفت: صبح امروز برای رفتن به محل کارم منتظر تاکسی بودم که یک پراید سفید رنگ که 2 مرد در صندلی جلو و یک زن در صندلی عقب نشسته بودند جلوی پایم ایستاد و چون دیرم شده بود و با وجود زنی که در صندلی عقب نشسته بود با اطمینان سوار پراید شدم و در مسیر بودم که ناگهان راننده مسیرش را تغییر داد و وقتی به خاطر تغییر مسیر اعتراض کردم همان زن آرام که کنارم بود گفت که این مسیر خلوت‌تر است و نگران نباش!

زن جوان افزود: به این گفته‌ها اعتماد کردم ولی هنوز چند دقیقه‌ای نگذشته بود که مرد قوی‌هیکل که در صندلی جلو بود به عقب برگشت و با چهره‌ای عصبانی خواست کیف‌پولم را بدهم. خیلی شوکه شده بودم. تا خواستم اعتراض کنم زن جوانی که در کنارم بود سرم را به پایین صندلی کشید و مرد قوی‌هیکل با تهدید از من خواست که آرام باشم.
ترسیده بودم و توان مقابله نداشتم تا اینکه ماشین از حرکت ایستاد. وقتی سرم را بالا آوردم داخل یک کوچه خلوت بودیم که مرد قوی‌هیکل با چاقویی که در دست داشت خواست پول‌هایم را بگیرد. از ترس بدون هیچ مقاومتی کیفم را به آنها دادم و زن جوان طلاهایم را از من گرفت و مرا از خودرو پیاده و از محل فرار کردند.
زن جوان که هنوز با به یاد آوردن صحنه زورگیری دستانش می‌لرزید از دادیار پرونده خواست تا زورگیران را دستگیر کنند چون مرگ را پیش روی خودش دیده است. با ادعاهای این زن دادیار به پلیس دستور داد تا این زورگیران خشن را ردیابی کنند.
پلیس در تحقیقات نخست با وجود اینکه هیچ سرنخی از زورگیران خشن نداشت زن جوان را پیش روی بانک اطلاعات مجرمان حرفه‌ای گذاشت اما در این شاخه نیز تصویری از مردان زورگیر در بانک اطلاعات به دست نیامد تا اینکه پلیس که تصور نمی‌کرد زن زورگیر نیز مثل همدستانش سابقه‌دار نباشد توانست تصویر وی را به عنوان دزد داخل خودرو شناسایی کند.
زن مالباخته وقتی تصویر «مهسا» را دید خیلی زود وی را شناسایی کرد و پلیس با نخستین سرنخ از زورگیران خشن شروع به ردیابی مخفیگاه‌های احتمالی «مهسا» کرد.
در تجسس‌های پلیسی خیلی زود مشخص شد «مهسا» به تنهایی خانه‌ای اجاره کرده است. با تحت نظر گرفتن خانه‌اش، پلیس همه رفت و آمدهای مهسا را زیر نظر گرفت تا دو همدست دیگرش را شناسایی کنند.
«مهسا» که برای اقدام نقشه زورگیری در محل قرار 2 مرد حاضر شده بود فکر نمی‌کرد از سوی پلیس تحت تعقیب است سوار پراید سفید رنگ مردان قوی‌هیکل شد. زورگیران بدون اینکه بدانند پلیس در تعقیب آنان است با پرسه‌زنی در خیابان‌ها باز به دنبال طعمه‌ای بودند تا اینکه زنی مسافر را سوار کردند و هنوز توطئه‌شان را به مرحله اجرا در نیاورده بودند که در اقدامی غافلگیرانه به دام افتادند. 2 مرد و یک زن در لحظات نخست ادعای بی‌گناهی کردند و در ادعاهایشان خود را راننده و مسافر معرفی کردند تا اینکه در برابر یکی از طعمه‌هایشان قرار گرفتند و به ناچار لب به اعتراف باز کردند.
«علی» و «سیاوش» 28 و 30 ساله در اعترافاتشان طراح و سرکرده باند را «مهسا» معرفی کردند.
«علی» در اعترافاتش گفت: مدتی پیش «مهسا» در محله ما خانه اجاره کرد و چون زن تنهایی بود خیلی اتفاقی با وی آشنا شدم و بعد از مدتی وقتی درددل‌هایش را شنیدم خواستم کمکش کنم. تا اینکه یک روز با «سیاوش» که یکی از دوستان قدیمی‌ام است در پارکی در محله‌مان قرار گذاشتیم و «مهسا» با توجه به قوی‌هیکل بودنمان نقشه زورگیری را طراحی کرد.
وی افزود: برای شروع ما خیلی می‌ترسیدیم اما با حرف‌های «مهسا» آرام می‌شدیم و بعد از نخستین زورگیری‌مان از دختر جوان با خیالی آسوده‌تر دست به این کار می‌زدیم.
«مهسا» 30 ساله که هنوز باور نداشت دستگیر شده به دادیار پرونده‌اش گفت: من زن تنهایی هستم و از روی بدبختی مجبور به این کار شدم و نقشه زورگیری را زمانی که در زندان بودم برنامه‌ریزی کردم و بعد از آزادی‌ام برای اجرای نقشه‌ام به دنبال مردانی قوی‌هیکل بودم که وقتی «علی» را دیدم وی را سوژه خوبی در زورگیری‌هایم دیدم و بعد از آشنایی‌ام برای پایان دادن به بدبختی‌های زندگی و تامین مخارجم از «علی» کمک گرفتم و چون می‌دانستم پول زیادی ندارد نقشه زورگیری را به وی گفتم و او هم قبول کرد.
وی افزود: برای اجرای نقشه‌مان به نفر سوم دیگری نیاز داشتیم که«سیاوش» که به تازگی بیکار شده بود از سوی «علی» معرفی شد و برای اجرای نقشه‌مان از خودرویش نیز استفاده کردیم. بنابر این گزارش، با توجه به نقشه زورگیران خشن احتمال می‌رود این باند دست به زورگیری‌های بیشتری زده باشند و برای بررسی‌های بیشتر در اختیار ماموران پلیس هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟