نقشه پزشک مرموز برای کابوس‌های یک زن /  او مرا به اتاق تاریک برد + عکس

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا، هر شب کابوس‌های وحشتناکی می‌دید، نیمه‌های شب با داد و فریاد وقتی عرق کرده از خواب می‌پرید، در خواب می‌دید که به کام مرگ فرو رفته است و هیچکس کمکش نمی‌کند. زن 45 ساله که مدتی اسیر کابوس‌های ترسناکی شده بود، پیش خود تصور می‌کرد که هر لحظه با یک اتفاق اسیر مرگ خواهد شد، بنابراین برای رهایی از افکارهایی که در سر می‌پروراند دوست قدیمی‌اش را در جریان ماجرا قرار داد و به پیشنهاد وی نزدیک پزشک مرموز رفت.

این پزشک مرموز که ادعا می‌کرد در زمینه انرژی درمانی فعالیت دارد به این زن گفت که می‌تواند انرژی‌های منفی را با استفاده از انرژی‌های مثبت وی از بین ببرد و تاکنون بیماران بسیاری را که انرژی‌های منفی آنان را احاطه کرده بود مداوا کرده است.
پزشک مرموز در ادامه با پرهزینه ‌دانستن این روش به زن گفت: پس از معاینه باید انرژی بسیار زیادی را برای یافتن این انرژی‌های منفی صرف کند و استفاده از این روش برای خودش بسیار زیانبار است و به این دلیل هزینه بسیار بالایی دارد. در ادامه پزشک مرموز در اتاق تاریکی که یک چراغ سفیدرنگ به صورت مواج اتاق را روشن می‌کرد کار خود را شروع کرد و با حرکات عجیبی وانمود کرد در حال شناسایی انرژی‌های منفی است که در فضای اتاق از این زن منتشر شده است!
پس از گذشت نیم ساعت این پزشک که چهره‌اش بسیار خسته به نظر می‌رسید ادعا کرد که وی به پایان زندگیش رسیده و قادر به کنترل انرژی‌های منفی نیست و از نظر علمی همه دنیا از 2 نیروی مثبت و منفی پیروی می‌کنند و زمان مرگ انرژی‌های منفی بر انرژی‌های مثبت چیره می‌شوند و آنگاه انسان به کام مرگ فرو می‌رود! زن ساده‌لوح که بسیار ترسیده بود از این پزشک خواهش کرد که هر طور می‌تواند وی را نجات دهد و سناریوی ویژه پزشک مرموز کلید خورد!
پس از گذشت یک ماه این زن با مراجعه به یکی دادسرا از مرد شیادی که از وی بیش از 100 میلیون تومان کلاهبرداری کرده شکایت کرد و گفت: این مرد به بهانه اینکه در چند جلسه معالجه می‌تواند انرژی‌های منفی و شیطانی را که از سوی جادو و جنبل‌هایی که همسرم در اتاق خوابم پنهان کرده است دفع کند، پول هنگفتی گرفت و با رفتارها و حرکات عجیب این‌طور وانمود می‌کرد انرژی بسیاری را صرف دفع انرژی‌ها می‌کند و مرا به همسرم بدبین کرده بود، پس از مدتی مشکلات و کابوس‌هایم تمام شد و من نیز بقیه پول را به مرد مرموز دادم ولی دوباره کابوس‌ها سراغم آمد و با مراجعه به یک روانشناس متوجه شدم که بسیاری از کابوس‌ها یا عادی هستند یا نشأت گرفته از فعالیت‌های ذهنی روزانه که با آنها درگیر هستم به وجود می‌آیند، بدین ترتیب سراغ پزشک انرژی‌درمانی رفتم ولی وی مرا با رفتار بسیار زشتی از مطبش بیرون انداخت.
با ادعاهای زن فریب خورده، بازپرس پرونده به تیمی کارکشته از پلیس ماموریت داد به این ماجرا رسیدگی کنند، بدین ترتیب مطب پزشک مرموز تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار گرفت و مشخص شد روزانه چندین طعمه که بیشتر آنان زنان هستند به مطب وی رفت و آمد دارند. در ادامه تیم پلیسی برای یافتن سرنخ‌های جدید وارد مطب دکتر شدند و پس از بازرسی‌‌های ابتدایی دریافتند پروانه و مجوز طبابت وی نیز جعلی است.
مرد شیاد که «امیر» و 48 ساله است در ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد و اظهار داشت این تخصص را به صورت تجربی از یک پزشک متخصص که هم‌اکنون در خارج از کشور بسر می‌برد فرا گرفته و مجوزی که در مطب وجود داشته را از مجوز همان دکتر جعل کرده است.
وی در ادامه افزود: زمانی که در مطب دکتر کار می‌کردم و می‌دیدم چطور بسیاری از مردم برای یک مشاوره یا معاینه پول زیادی پرداخت می‌کنند با مطالعه برخی کتاب‌های متافیزیک و کتاب‌هایی که مربوط به انرژی‌های شیطانی است و جمع‌آوری برخی اطلاعات تخصصی پس از مهاجرت دکتر همان مطب را اجاره کردم و برخی بیماران وی را فریب می‌دادم و با استفاده از این شگرد پول خوبی به جیب می‌زدم.

مرد شیاد در ادامه افزود: بیشتر طعمه‌ها با ادعاهای من که نیروها و انرژی‌های شیطانی آنان را تسخیر کرده‌اند به وحشت می‌افتادند و از من می‌خواستند هر طور شده کمک‌شان کنم و من هم ادعا می‌کردم که قول نمی‌دهم ولی سعی می‌کنم همه توانم را به کار بگیرم تا جانشان را نجات بدهم.
بنابر این گزارش، با توجه به ادعاهای مرد شیاد، کارآگاهان موفق شدند چندین تن از طعمه‌های ساده‌لوح این مرد را شناسایی کنند و تلاش برای یافتن دیگر طعمه‌های وی در دستور آنان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 457628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟