حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

به گزارش گروه حوادث رکنا، روز گذشته هواپیمای زاگرس از فرودگاه مهرآباد به مقصد کیش با تاخیر سه ساعته مواجه شد که این موضوع سبب اعتراض مسافران شد.
براساس ساعت اعلامی قرار بر این بود که این پرواز ساعت 19:30 فرودگاه مهرآباد را به مقصد کیش ترک کند، اما زمانی که مسافران برای دریافت بلیت اقدام کردند به آن ها اعلام شد که این پرواز دو ساعت تاخیر خواهد داشت، در ادامه زمانی که مسافران برای پیگیری علت تاخیر به دفتر هواپیمایی زاگرس رفتند با برخورد زشت مسئولان این دفتر مواجه شدند.
یکی از مسافران این پرواز در گفت وگو با رکنا در خصوص نحوه برخورد مسئولان دفتر هواپیمایی زاگرس اظهار کرد: زمانی که ما در خصوص تاخیر هواپیما اعتراض کردیم گفتند که به ما ربطی ندارد و من گفتم تا اجازه دهند که فیلم بگیرم که مسئول دفتر هواپیمایی زاگرس با بیان و رفتار بد گوشی موبایل را از من گرفت و به سمت دفتر پلیس رفت؛ البته پلیس فرودگاه بسیار مهربانانه و خوب برخورد کرد.
وی ادامه داد: نوع رفتار بد کارکنان علاوه بر اینکه ما برنامه خود را در این سفر از دست دادیم موجب آزار ما شد، اینکه به چه حقی مسئول دفتر هواپیمایی زاگرس مرا هول داد و گوشی را به زور گرفت و فیلم را پاک کرد موضوعی است که جای تامل دارد، البته پلیس فرودگاه نیز گفت که مسئول دفتر هواپیمایی زاگرس کار اشتباهی کرده است و به ما گفتند که می توانیم برای شکایت اقدام کنیم این در حالی بود که غرور مسئول دفتر هواپیمایی زاگرس به او اجازه نداد تا از ما عذرخواهی کند.
البته پس از انتقال مسافران به هواپیما،ما را به مدت یک ساعت داخل هواپیما با موتور روشن نگه داشتند که سبب آزار بیشترمسافران شده بود.
یکی دیگر از مسافران این پرواز دراین خصوص به رکنا گفت: پسر من چون از هواپیما می ترسد این صدا و شرایط سبب ترس بیشتر او از هواپیما شده است.
هواپیمایی زاگرس یکی از شرکت های هواپیمایی در کشور است که بسیاری از پروازهای آن با تاخیر مواجه می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 457237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟