اولین عکس از زن پلیدی که باران کوچولو را دزدید /  او یک زن پولدار است !

به گزارش اختصاصی رکنا، براساس شواهد و بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس، باران توسط زنی که از شوهر خود متارکه کرده بود ربوده شده و این زن کودک ربا در منطقه سعادت آباد زندگی می کرد و در اولین اعترافاتش بیان کرده که این اقدام او با انگیزه بچه داری بوده است.

لحظه دیدار باران

 باران چگونه ربوده شد ؟

چندی پیش مادر باران دختر خردسالی که توسط یک زن کلاهبردار که نقاب نیکوکاری بر چهره داشت در محله خراسان تهران ربوده شده است در خصوص چگونگی دزیده شدن دخترش گفت: یک زن با عنوان نیکوکار که می خواهد به مردمان مستضعف این منطقه کمک کنند به در خانه مان آمد و گفت قصد کمک به مردم کم درآمد و کودکان این محله را دارد . بدون اینکه کارت شناسایی و یا کارت خیریه وی را ببینم تلفن منزل را در اختیارش قرار دادم.

این مادر در ادامه بیان کرد: چند روز بعد تماس گرفت و به بهانه خرید برای باران به مرکز خرید رفتیم برای دخترم لباس خرید و مرا به بهانه خرید مانتو شب عید به اتاق پرو کشاند زمانی که در اتاق پرو مشغول انتخاب مانتو بودم ناگهان متوجه شدم باران و آن زن در فروشگاه نیستند.

پدر باران نیز ادامه داد: زمانی که خبر دزدیده شدن دخترم را شنیدم از شدت عصبانیت با مشتی که در دهانم کوبیدم تمام دندان هایم خرد شده و بی صبرانه منتظر پیدا شدن دخترم هستم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

باران

باران

باران

فیلم اولین لحظه دیدار باران با پدر و مادرش در پلیس آگاهی تهران +تصاویر/ اینجا کلیک کنید

جزئیات نجات باران کوچولو از چنگال زن آدم ربا از زبان رئیس پلیس آگاهی تهران + فیلم و عکس/اینجا کلیک کنید

کدخبر: 457218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟