به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، ساعت 23:30 دقیقه دوشنبه 16 بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 15 احمدآباد در حال گشت‌زنی در منطقه سده آبادان بودند که با صحنه عجیبی روبرو شدند.

2 شرور خطرناک که به میثم پشه و علی گردو معروف هستند با 10 تن از نوچه‌هایشان و با در دست داشتن قمه و ساطور و در حالیکه لباس‌هایشان را در آورده بودند شروع به فحاشی و قدرتنمایی در خیابان می‌کردند.

ماموران گشت پلیسی در این صحنه برای پایان دادن به این قدرتنمایی‌ها درخواست نیروی کمکی کردند و این در حالی بود که 2 شرور خطرناک در منطقه سده با تهدید به مرگ ماموران و فحاشی به پلیس و اهالی محل به قدرت‌نمایی‌شان ادامه می‌دادند.

15 دقیقه گذشت و نیروهای کمکی پلیس به محل شرارت 2 پسر جوان و نوچه‌هایشان رسیدند که در این صحنه اوباش خطرناک با دیدن نیروهای پلیسی پا به فرار گذاشتند.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی‌بردند که علی  و میثم چندی قبل به خاطر شرارت‌هایشان در زندان بودند اما خیلی زود از زندان آزاد شده‌اند.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای دستگیری 2 شرور خطرناک و نوچه‌هایشان در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 456786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟