به گزارش رکنا، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از دکل های مخابراتی شهر کرمانشاه، پلیس آگاهی استان مامور رسیدگی به موضوع شد.

وی ادامه داد: تیم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با اقدام عملیاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی سردسته باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی در نخفیگاهش اقدام کرد.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های انجام شده پس از انکارهای اولیه، سرانجام لب به اعتراف گشود و به انجام 13 فقره سرقت از دکل های مخابراتی در شهر کرمانشاه با همدستی 2 فرد دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: با راهنمایی متهم دستگیر شده، مخفیگاه همدستان وی نیز شناسایی و در دو عملیات ضربتی نسبت به دستگیری دیگر متهمان سرقت از دکل های مخابراتی اقدام شد.

وی تصریح کرد: 2 متهم دیگر پس از مواجهه حضوری با سردسته باند خود به سرقت از دکل های مخابراتی اعتراف و عنوان کردند که اموال سرقتی را به یک مالخر فروخته اند.

سردار امان اللهی با اشاره به دستگیری فرد مالخر، از معرفی هر 4 متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: طبق نظر کارشناس حقوقی شرکت مخابرات، ارزش اموال سرقتی به یک میلیارد و 200 میلیون ریال می رسد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 456310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟