به گزارش رکنا، اویس ریاحی رئیس دادگاه عمومی بخش کشکوئیه رفسنجان گفت : عصر روز گذشته ۵ جوان رفسنجانی برای تفریح و گرفتن عکس سلفی به روی ریل قطار احمدآباد بخش کشکوییه می روند که پس از نزدیک شدن قطار، لوکوموتیوران با بوق های متعدد و علامت های هشدار آنان را مطلع می کند .

این مقام قضایی گفت : با هشدارها و علامت های لوکوموتیوران ۴نفر از روی ریل کنار می روند اما متأسفانه یک جوان ۲۸ ساله که بر روی دوربین خود متمرکز بوده لحظه آخر متوجه نزدیک شدن قطار می‌شود و هنگام فرار لباس وی به قطار گیر می کند و متاسفانه روی ریل افتاده و جان خود را از دست می دهد.

وی افزود :بررسی‌های اولیه نشان می دهد سرعت قطار در لحظه ورود به حریم ایستگاه احمدآباد کشکوییه بیش از حد مجاز و قانونی بوده و علیرغم اینکه امکان توقف داشته اما متاسفانه ترمز نکرده است.

ریاحی با اشاره به اینکه این حادثه در حریم ایستگاه اتفاق افتاده است و آن منطقه محصور نبوده و نگهبانی هم حضور نداشته است بیان کرد: در همان ساعات اولیه حادثه تحقیقات ماجرا آغاز گردید و در صورتیکه تخلفی صورت گرفته باشد با قاطعیت برخورد خواهد شد.

وی افزود : موضوع جهت تعیین میزان درصد تقصیر طرفین به هیات تخلفات راه آهن ارسال شده و تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟