نوه 11 ماهه در بزم مستانه پدر بزرگ و مادر بزرگش جزغاله شد+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کودکی خردسال در روسیه زنده زنده در فر سوخت.

بر اساس گزارش پلیس، قربانی ماگژیم ساکالکوو 11 ماهه توسط مادرش به مادر بزرگ و پدربزرگش سپرده شد تا آنها از او مراقبت کنند و مادر جوان برای انجام کاری به بیرون از خانه برود اما وقتی به آنجا بازگشت با صحنه ی هولناکی روبرو شد که به گفته مادر قربانی کودک بیچاره در فر اجاق گاز جا مانده و سوخته بود.

ویکتوریا مادر کودک گفت :وقتی به خانه بازگشتم متوجه شدم که فرزندم به داخل اجاق آشپزی انداخته شده است و اتفاق دردناکی برای او رخ داده است ، شوکه شده بودم و نمیدانستم چه شده و چه باید بکنم برای همین به سرعت با پلیس تماس گرفتم. با آمدن پلیس همسایه ها به آنجا آمدند و از صداهایی گفتند که شنیده بودند .

یکی از همسایه ها گفت که پدربزرگ کودک را دیده بود که در حالت غیرطبیعی و مست وارد خانه شده و چند لحظه بعد صدای پرتاب چیزی را شنید اما نمیدانست ماجرا چیست و جرات دخالت به خود نداده بود .

پلیس این مادر بزرگ و پدر بزرگ متهم را در حالی که هنوز در وضعیت غیرطبیعی به سر می بردند بازداشت کرد و به مرکز کلانتری منطقه منتقل کرد تا به جرم آنها رسیدگی شود.

در گزارشات منتشر شده جزئیات بیشتری از وضعیت کودک عنوان نشده و تنها اشاره به این شده که کودک جان خود را در به دلیل مستی پدر و مادربزرگش از دست داده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 455859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟