به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمد کالوسی"، تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که ناگهان مشاهده کردند که فردی با فریاد سرقت تلفن همراهش را اعلام کرده و فردی دیگر نیز در حال فرار از محل است.

با دیدن این صحنه، ماموران بلافاصله برای دستگیری فرد فراری وارد عمل شده و دقایقی بعد، پس از چند متر تعقیب و گریز وی را بازداشت کردند.

کلانتر محله شهرری، عنوان داشت: زمانی فرد فراری به محل مذکور بازگردانده شد، شهروندی که با فریاد سرقت تلفن همراهش را اعلام کرده بود، به ماموران گفت در حال گفت و گو با تلفن همراهش بود که این سارق گوشی اش را قاپیده و با استفاده از شلوغی جمعیت اقدام به فرار کرده است.

به این ترتیب، در همان محل از سارق بازرسی بدنی صورت گرفت که در نتیجه چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه از وی کشف و به همراه مالباخته به کلانتری منتقل شد که در بازجویی های صورت گرفته متهم به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که هر سه گوشی تلفن همراه را در همان روز به سرقت برده است.

سرهنگ کالوسی، تصریح کرد: با تکمیل این پرونده، متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تا در این خصوص رسیدگی قضایی انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟