این زن خوش خط و خال را می شناسید؟ / او و 7 مرد در کمین مردان لوکس بودند! + عکس بدون پوشش

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: در یکی از این پرونده ها خانمی در خیابان ها سوار خوروهای مدل بالا شده و کمی جلوتر به بهانه های مختلف راننده را مجبور به توقف می کرد و افرادی که وی را با ماشین پراید یا پژو دنبال می کردند به هنگام توقف وارد خودرو شده و ضمن پیاده کردن راننده به سرقت خودرو و وسایل آن می پرداختند.

وی با بیان اینکه متهمان این پرونده از سراب و تهران تحت تعقیب بوده اند گفت: در این پرونده ۸ نفر متهم دستگیر شده اند که از این تعداد ۵ سارق شامل ۴ مرد و یک زن هستند و ۳ نفر نیز مالخر هستند.

سارقان البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه خودروهای سرقتی را به سراب می بردند و سند نمره کرده و می فروختند، گفت: دستور انتشاربدون پوشش تصاویر این گروه از سارقان صادر شده است تا در تمام کشور شناسایی شوند.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به اینکه تاکنون به ۴ فقره سرقت اعتراف کرده اند، افزود: دو مورد از این سرقت ها در البرز بوده که یک خودرو سراتو و یک خودرو پژو پارس است.

وی اضافه کرد: یکی از متهمان این پرونده به دلیل تجاوز به عنف از سراب تحت تعقیب هستند و در کل طبق سرنخ هایی که داشته ایم و طبق اطلاعات مالباختگان توانستیم متهمان را شناسایی کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری یک باند ۶ نفره سارقین منازل خبر داد و گفت: در کرج چند سرقت مشابه داشتیم بدین صورت که از طریق بالکن وارد منازل شده و پس ازتخریب اقدام به سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی پلیس استان البرز با بیان اینکه متهمان این پرونده از یزد، تهران و قزوین تحت تعقیب بوده و به دلیل محکومیت با سند آزاد شده بودند، گفت: این متهمان تاکنون بیش از ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند و ۲۱ فقره از محل های سرقت آنها شناسایی شده است و ارزش اموال مسروقه آنها بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: خودروهایی که متهمان این پرونده سرقت ها را با آنها انجام داده اند شامل پژو پارس سفید و مشکی، ۲۰۶ سفید، سمند سفید و پژو ۴۰۵ است.

وی با اشاره به اینکه این متهمان ۲۰ فقره سرقت منزل هم در تهران داشته اند که به آن دلیل هم تحت تعقیب بودند، افزود: یکی از آنها ۷ فقره سابقه کیفری داشته و سرقت هایی در اراک، قم، تهران و شهریار داشته و تحت تعقیب بودند که توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی پلیس استان البرزدر بخش دیگری از سخنانش از دستگیری سارق سابقه دار خبر داد وگفت: سارق این پرونده از یکی از طایفه های خاص کرج است که بر اساس سرنخ ها شناسایی و دستگیر شد و ۳ تا ۴ سابقه کیفری دارد.

وی افزود: در این سرقت کل وسایل خانه ها را می بردند و در مدت ۶ ماه دنبال این سارق بودیم که اموال زیادی از محل زندگی این سارق کشف شده است.

سرهنگ نادربیگی با اعلام اینکه تا کنون ۲۵ فقره سرقت در این مورد شناسایی شده است و ارزش اموال بیش از ۲ میلیارد تومان است، عنوان کرد:وی به ۴۰ فقره اعتراف داشته و ۲۵ نفر مالباخته تاکنون در این مورد شناسایی شده است که ازساختمان های آپارتمانی سرقت را انجام داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 455421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟