به گزارش رکنا، اجساد این زوج جوان روز دوشنبه در منطقه گهربــاران وتنگــه لته پیدا شد. نخســتین جســد که متعلق به زن جوان بود در ســه راه باغ وحش در منطقه ســاحلی گهرباران مازندران پیدا شد. یکی از اهالی در حاشــیه جاده متوجه گونی بزرگی شــد که کنار خیابان رها شــده بــود. وی بــا توجه بــه وضعیت گونــی خاکســتری رنگ و انتشــار بوی تعفن با مرکز فوریت های پلیســی 110تماس گرفته و مأموران را در جریان ماجــرا قــرار داد.

دقایقی بعــد تیمی از مأموران خود را بــه محل مورد نظر رسانده و تحقیق در این باره آغاز شد. آنها بعد از باز کردن گونی با جســد زن جوانی روبه رو شــدند که چند روزی از مرگــش می گذشــت.دقایقی بعد بازپــرس ویژه قتل دادســرای عمومی و انقــلاب میاندورود در جریــان ماجــرا قــرار گرفتــه و بــه همــراه تیمــی از متخصصان پزشــکی قانونی خود را به محل کشــف جسد رساند.

در جریان تحقیق و بررســی ها هویت این زن به نام ســعیده 27 ســاله اهل قائمشــهر شناســایی و مشــخص شــد وی زنی مطلقه بـوده و یک فرزند نیز دارد اما مدتی بعد از طلاق با پســر جوانی از اهالی شهرســتان ساری آشنا شده و با وی در ارتباط بوده است. تحقیقــات تکمیلــی پلیس نشــان می دهــد که چنــد روز قبل از پیدا شــدن جســد زن جوان، وی به همراه پسر ســاروی برای تفریح به منطقه ساحلی گهربــاران رفتــه بودنــد امــا از آن روز بــه بعد دیگر کســی از سرنوشــت آنها اطلاعی نداشــت.

در حالی که چندین ســاعت از ماجرای پیدا شــدن جسد این زن می گذشت، پلیس تجسس برای به دست آوردن ردی از مرد جوان ناپدید شــده را آغاز کرد تا اینکه یک رهگذر با دیدن گونی ای که کنار جاده کوهستانی تنگه لته بود مشکوک شده و پلیس را در جریان قرار داد. مأمــوران بعــد از حضــور در محل و باز کردن ســر گونی با پیکــر مرد جوانی روبه رو شــدند.

در جریان بررســی های انجام گرفته مشــخص شد که جسد متعلق به همان مرد جوان ساروی است. کارشناســان پزشــکی قانونــی علت اصلی مــرگ زن و مــرد را خفگی اعلام کرده اند. از آنجایی که خفگی بر اثر گازگرفتگی coمسمومیت با گاز تأییــد شــد ایــن فرضیه کــه قربانیــان حادثه در محــل دیگری جــان باخته و اجسادشــان بــه کنار جاده منتقل شــده باشــد قوت گرفــت.

بدین ترتیب مأمــوران در ادامــه تحقیقــات دریافتنــد ایــن زوج یــک شــب را در ویلایــی اجــاره ای در گهرباران گذرانده اند. بلافاصله صاحب ویلا شناســایی و برای تحقیق به اداره پلیس منتقل شــد. مرد میانســال در نخســتین بازجویی ها منکــر اطلاع از ماجرا شــد اما در ادامه تحقیقات وی لب به اعتراف گشــود و گفــت: ایــن زن و مرد ویلا را برای یک شــب از من اجــاره کردند. اما عصر روز بعد وقتی خبری از آنها نشــد به ویلا رفتم کســی در را باز نکرد به ناچار وارد خانه شــدم و اجســاد را دیدم. از آنجا که می دانســتم این ماجرا برایم دردسرســاز خواهــد شــد مخفیانه اجســاد را داخــل گونی گذاشــتم و در دو محل نزدیک به هم انداختم. بدین ترتیب متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفت. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟