به گزارش رکنا، سرهنگ "عباس واعظی" در تشریح این خبر به پایگاه خبری پلیس، گفت: روز گذشته ماموران عملیات کلانتری در جریان تحقیقات محلی خود برای یک پرونده وارد سوپرمارکتی در این محدوده می شوند که ناگهان با یک دستگاه بیسیم در این محل روبرو می شوند.

وی افزود: وقتی از مغازه دار در رابطه با این موضوع سوال شد، وی از ماموران درخواست کارت هویتی کرد و زمانی ماموران به او کارت شناسایی نشان دادند وی دستپاچه شده و به تناقض گویی پرداخت که این مساله به ظن ماموران افزود و به بررسی موضوع وجود بیسیم در این مغازه پرداختند.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: در جریان این تحقیقات صاحب مغازه مجبور به اعتراف و بیان حقیقت شد و اظهار داشت که بیسیم مذکور را از پسری نوجوان به مبلغ 250 هزار تومان خریداری کرده است.

کلانتر محله غیاثی، در ادامه بیان داشت: در ادامه تحقیقات پسر مذکور به مغازه فراخوانده شد و زمانی که وی وارد مغازه شد و ماموران را دید اقدام به فرار کرد ولی این فرار چندان طول نکشید از سوی ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ واعظی، تصریح کرد: متهم مذکور در تحقیقات انجام شده به سرقت دستگاه بیسیم از حرم یک امامزاده واقع در جنوب تهران اعتراف کرد و اظهار داشت که برای سرقت این بیسیم از محل نگهبانی حرم امامزاده تحت عنوان خادم افتخاری به آنجا رفته و مدتی پس از حضور در محل اقدام به سرقت بیسیم از اتاقک نگهبانی کرده است.

گفتنی است، با اظهارات این متهم پرونده تکمیل و متهم برای سیر تحقیقات قضایی به دادسرای ناحیه 14 تهران منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟