به گزارش رکنا، سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اظهار داشت: در پی اعلام مفقودی فردی با هوّیت معلوم توسط خانواده وی، پرونده قضایی سریعا تشکیل و تحقیقات مقدماتی از طریق مامورین شعبه جنایی پلیس آگاهی جهرم جهت پیدایش فرد مفقودی آغاز شد.

وی ادامه داد: فرد مفقودی به همراه خودرو خود از شهرستان خارج شده بوده و در پی اطلاع شهروندان به پلیس مبنی بر بلاصاحب بودن خودرویی در یکی از خیابان های شهرستان جهرم پس از حضور مامورین و بررسی و بازرسی از خودرو جسد فرد مفقودی در خودرو متعلق به نامبرده کشف شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه هیچگونه سرنخی از قاتلان در دسترس نبود و با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات قضایی و پلیسی به صورت شبانه روزی انجام و کمتر از ۲۴ ساعت دو نفر قاتل نامبرده شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: نامبردگان به ارتکاب قتل فرد مفقودی با ایراد ضرب و جرح با چاقو به ناحیه سر و گردن اقرار کردند و با توجه به اینکه محل وقوع قتل در حوزه قضایی شهرستان قیر و کارزین صورت گرفته بود پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قیروکارزین ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم پلیس را امین وخدمتگزار مردم دانست و گفت: از مردم درخواست داریم هر گونه اخبار در خصوص وقوع جرائم وموارد مشکوک و مظنون را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟