به گزارش رکنا، ناصر عتباتی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع این حادثه اضافه کرد: این درگیری در یکی از محلات اردبیل رخ داد و با دخالت و ورود دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خاتمه یافت.

وی دلیل وقوع این نزاع را مسایل شخصی بین چندین نفر عنوان کرد و یادآور شد: نیروهای قضایی و انتظامی پس از اطلاع این موضوع بلافاصله ورود و محرکان و بانیان این حادثه را شناسایی کرد و هم اکنون تمام عوامل اصلی نزاع و درگیری دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

دادستان اردبیل با اشاره به حاکم شدن امنیت کامل در محل وقوع حادثه، از دستگیری ۲۸ نفر به عنوان عاملان اصلی و مشارکت کنندگان این نزاع جمعی خبر داد.

وی شرکت در نزاع جمعی و اخلال در نظم و امنیت عمومی را اتهام این افراد برشمرد و تاکید کرد که دستگاه قضایی و عوامل انتظامی این استان در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی هیچگونه اغماضی نخواهد داشت.

عتباتی تصریح کرد: برخورد با افرادی که به بهانه‌های مختلف و به دلیل مسائل شخصی و خواسته‌های فردی جایگاه والای اردبیل و امنیت شهروندان را مخدوش می کنند در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟