به گزارش گروه حوادث رکنا، متین 26 ساله که به اتهام زورگیری و کلاهبرداری بازداشت شده است پس از انتقال به دادسرا و زمانی که در مقابل بازپرس قرار گرفت بیان کرد: از مدت ها قبل در جمع دوستانم برای خنده و شوخی حالات زنانه به خود می گرفتم و موجب شادی دوستانم می شدم و در میان آن ها بخاطر این موضوع مشهور شده بودم.
وی ادامه داد: تا زمانی که یکی از دوستانم به من پیشنهاد عجیبی داد و گفت که می توانم در ازای رفتارهای زنانه خود مردان پولدار را به دام بیاندازم و آن ها را سرکیسه کنم به همین دلیل در اولین مرحله صرفا جهت تفریح دست به این کار زدم و یکی از مردان پولدار شهر را در فضای مجازی به دام انداختم، سپس برای اقدامات شوم به خانه او رفتم اما به ناگهان نشان دادم که مرد هستم و سپس خندیدم!
متهم افزود: رفته رفته به این کار علاقه مند شدم و پس از اینکه مردان هوس باز را به خلوت می کشاندم آن ها را کتک زده و از آن ها پول دریافت می کردم تا اینکه در یکی از روزها که قصد داشتم بار دیگر نقشه خود را عملی کنم در چنگال یک مرد شیطان صفت گرفتار شدم و او همراه دوستانش علی رغم اینکه فهمیده بود من مرد هستم به من تجاوز کرد و پس از اینکه یک دل سیر کتکم زدند رهایم کردند.
وی ادامه داد: چند روز پس از این ماجرا بود که ماموران پلیس ناگهان وارد خانه ام شدند و مرا دستگیر کردند.
بنابراین گزارش، بازپرس برای بررسی ادعای متهم دستور انجام آزامیشات پزشکی قانونی را صادر کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 454388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟